  • 1. Data: 2009-10-14 20:53:13
    Temat: jak Alior wznawia kartę
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    W sumie kuriozum: otrzymana rok temu karta kredytowa miała datę ważności
    11/09, a więc jeszcze przez 1,5 miesiąca powinienem móc się nią
    posługiwać.

    Przedwczoraj dostałem wznowioną kartę (pocztą zwykłą, na kopercie jak wół
    "Alior Bank" napisane -- Citi jednak lepiej się kryje). W sumie zgodnie z
    regulaminem, który mówi, że kartę się wznawia na 60 dni przed upływem
    ważności nowej.

    Zważywszy, że aliorowski plastik się mocno zużywa (a wymiana jest niby
    płatna -- nowa niby jest troszkę inna, ale wokół nazwiska już prześwieca
    jakieś srebrne...), postanowiłem poużywać starej jeszcze do listopada.

    I się właśnie teraz loguję do systemu, patrzę -- a moja (stara) karta już
    jest nieaktywna.
    Dodam, że żadnej wiadomości "proszę szybciutko aktywować nową kartę, bo
    starą zamkniemy" oczywiście nie było.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 2. Data: 2009-10-14 20:56:16
    Temat: Re: jak Alior wznawia kartę
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Olgierd pisze:
> [...]
    > "Alior Bank" napisane -- Citi jednak lepiej się kryje). W sumie zgodnie z
    > regulaminem, który mówi, że kartę się wznawia na 60 dni przed upływem

    Biała koperta z wyczuwalnym w środku plastikiem. Straszna konspiracja :)

    > Zważywszy, że aliorowski plastik się mocno zużywa (a wymiana jest niby
    > płatna -- nowa niby jest troszkę inna, ale wokół nazwiska już prześwieca
    > jakieś srebrne...), postanowiłem poużywać starej jeszcze do listopada.

    Ja używam ich KK znacznie krócej ale na razie karta się jeszcze nie
    rozpada. Jednak autoryzacja chipowa zużywa kartę znacznie mniej niż
    "paskowa". Do tego ważność karty = 1 rok.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-10-14 21:07:15
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Olgierd wrote:

    > I się właśnie teraz loguję do systemu, patrzę -- a moja (stara) karta już
    > jest nieaktywna.

    tzn. ze gdyby ta nowa z jakichs powodow nie dotarla to zostalbys poprostu
    pozbawiony mozliwosci uzywania karty ?

  • 4. Data: 2009-10-14 21:07:36
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Olgierd <n...@n...problem> wrote:

> [...]
    > jest nieaktywna.
    > Dodam, że żadnej wiadomości "proszę szybciutko aktywować nową kartę, bo

    Pisałem o tym kilka dni temu, tylko o karcie debetowej Aliora.
    Pewien jesteś, że stara nie działa? Też widzę w systemie nową datę,
    ale mam zamiar sprawdzić starą kartę, podejrzewam, że zadziała.

    a.

  • 5. Data: 2009-10-14 21:56:11
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Olgierd <n...@n...problem> writes:

    > I się właśnie teraz loguję do systemu, patrzę -- a moja (stara) karta już
    > jest nieaktywna.

    Bez aktywacji nowej?
    Drugie Citi?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 6. Data: 2009-10-14 22:57:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Olgierd wrote:
> [...]
    > jest nieaktywna.
    > Dodam, że żadnej wiadomości "proszę szybciutko aktywować nową kartę, bo

    Jesteś pewien, ze poczta nie wprowadziła usługi aktywacji karty przez
    listonosza?
    Może nowa jest już aktywowana, a nawet wykorzystana kilka razy zanim do
    ciebie dotarła.

  • 7. Data: 2009-10-15 01:31:22
    Od: mucher <m...@g...com>

    On Oct 15, 4:53 am, Olgierd <n...@n...problem> wrote:
> [...]

    > płatna -- nowa niby jest troszkę inna, ale wokół nazwiska już prześwieca
    > jakieś srebrne...), postanowiłem poużywać starej jeszcze do listopada.

    Nowa karta też tylko na rok?

    mucher

  • 8. Data: 2009-10-15 06:41:02
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 14 Oct 2009 20:53:13 +0000, Olgierd napisał(a):

    > W sumie kuriozum: otrzymana rok temu karta kredytowa miała datę ważności
    > 11/09, a więc jeszcze przez 1,5 miesiąca powinienem móc się nią
    > posługiwać.

    Ja mam lepszą sztuczkę. Zmieniłem, bo trudach i bojach okres rozliczenia
    karty, no i dostałem nową kartę a starą zamknęli. No i teraz najlepsze:
    jak wykonam przelew z kk na swój ROR to przelew idzie, ze starej karty.
    Dopiero teraz to odkryłem i zgłosiłem, ale jakoś brak odpowiedzi, ze
    strony banku. Karta zamknięta i zastrzeżona a pojawiają się na niej
    transakcje :)

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2009-10-15 06:48:21
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 14 Oct 2009 23:07:15 +0200, MarcinF napisał(a):

    > tzn. ze gdyby ta nowa z jakichs powodow nie dotarla to zostalbys
    > poprostu pozbawiony mozliwosci uzywania karty ?

    Tak, dokładnie tak by było. Chyba że stara karta działa -- może spróbuję
    (ale nie dziś, bo już odłożyłem).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 10. Data: 2009-10-15 06:50:38
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 14 Oct 2009 23:56:11 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Bez aktywacji nowej?
    > Drugie Citi?

    Citi po zamówieniu duplikatu daje 30 dni na jego aktywację. W tym czasie
    nie da się wykonywać transakcji w internecie.
    Nie wiem jak z kartami wznowionymi.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd