  • Data: 2002-01-31 16:54:57
    Temat: Re: inteligo nie pobiera całej prowizji ???
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski"
    > A jak by było 0 zł? Czy jest chętny sprawdzić to (ktoś komu się wkrótce
    > kończy okres rozliczeniowy)? Ja nie mam włączonej usługi SMS.

    mi sie konczy 4 II ale problem w tym ze tam juz widze ze bedzie ponad 10 zl
    odsetek
    a to jest ten sam dzien.
    co prawda w historii najpierw widac pobranie 5,99 4.1. a potem odsetki wiec
    mozna sprawdzic jak sobie poradza.
    Myslicie ze wystarczy przerzucic na inny rachunek niz glowny, a na glownym
    zostawic zero, bo wszystkiego to nie chce miu sie wycofywac
    *** blad ***