  • 1. Data: 2011-06-10 15:03:47
    Temat: Re: ile dodatkowo zarobi GPF CAUSA na emisji nowych obligacji dlapotentata sluzby zdrowia?
    Od: a...@o...pl

    > 6% w pół roku?

    > przemon

    Witam.
    Przemon, podaj swoje typy na pół roku, zobaczymy czy będziesz lepszy od
    kroovki. Zadanie jest przecież "łatwe", bo to tylko 6%, Trzymam kciuki za
    Ciebie. Jeżeli nie podasz, nie drwij z innych.
    Pozdrawiam. Olii

  • 2. Data: 2011-06-10 15:16:35
    Od: przemon <p...@g...com>

    W dniu 10.06.2011 17:03, a...@o...pl pisze:

> [...]
    > kroovki. Zadanie jest przecież&quot;łatwe&quot;, bo to tylko 6%, Trzymam kciuki za
    > Ciebie. Jeżeli nie podasz, nie drwij z innych.

    Naucz się pisać posty na grupie, ustaw sobie poprawnie kodowanie, i
    potem dyskutuj z nami.
    Ja tutaj jestem obserwatorem, czasem wtrącam się w dyskusje - nie podaję
    typów, bo nie chcę nikomu niczego udowadniać.
    A ty przede wszystkim przestań szczekać.

    --

    przemon