  • Data: 2005-10-25 19:19:24
    Temat: Re: historia rachunku w BPH
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 24 Oct 2005 22:17:38 +0200, JerzyR napisał(a):
    > czy tylko u mnie czy u wszystkich - historia rachunku widoczna jest z
    > opoznieniem, tj. dzisiaj widzę operacje z 22.10.2005 - mowa o Sezamie - nie
    > o rachunku KK?
    > Czyżby integracja z PKOSA?:(

    Nie, u nich tak bywa :)
    Co ciekawsze, czasami dzieją się totalne cyrki: przy wybraniu np. innych
    dat, ew. opcji "ostatnich X dni/operacji" potrafiło pokazać totalną sieczkę
    - operacje w losowej kolejności, niektóre sprzed roku :) Zgłosiłem, twierdzą
    że już poprawione...

    Możesz spróbować kilka razy kliknąć "wyświetl". Jeśli nie pomoże, spróbuj
    zmienić np. na "ostatnie X dni" albo "ostatnie X operacji" - pomagało...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004