  • 11. Data: 2004-08-05 14:31:47
    Temat: Re: "hamstwo" i drobnomieszczanstwo w BPH
    Od: "[.:whammy:.]" <w...@W...pl>

    > Nie wystarczy ( od jakiegos roku, jak nie dluzej ).

    no wlasnie to jest wynik niekompetencji konsultantow w infolinii
    citibanku...
    co raz zadzwonie to dostaje inne wersje o danej sprawie...

    --
    pozdrawiam,

    ---------------------------------------------[.:wham
    my:.]

  • 12. Data: 2004-08-05 18:32:43
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    David Senger napisal/a:
    > Jednym słowem 1 niezadowolony klient przekaże swoją negatywną opinię
    > do 40 innych. 1 zadowolony do 10 innych. Już dawno marketingowcy to
    > odkryli.

    to i w tej dziedzinie jest inflacja?
    ostatnio jak widziałem prezentacje to było 3/10 odpowiednio.
    Może masz na myśli drugą falę? :))))

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 13. Data: 2004-08-06 09:09:15
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    David Senger wrote:
    > (.....) debet wziął się z naliczanych prowizji (przestałem
    > korzystać z konta bo było nieatrakcyjne),

    no, z takim podejsciem do rachunku bankowego to bedziesz mial klopoty w kazdym
    banku. Jak sie z rachunku przestaje korzystac to sie go zamyka a kopie
    dyspozycji trzyma sie u siebie - jesli sie zdecydujesz na citibank to tez o tym
    pamietaj :-)

    (.....)
    > Również obsługa płatności w
    > walutach by się przydała. No i bankomaty bezprowizyjne + niska
    > comiesięczna opłata ale to pewnie za duzo chcę.

    citi w zadnym wypadku - dla mnie bank musi miec dostep internetowy a w citi masz
    najmniej bezpieczna obsluge przez www.

    jak chcesz waluty to sprobuj Nordea Bank (darmowe bankomaty BZWBK)
    albo Fortis e-pakiet - wszystkie darmowe.
    Te dwa banki nie maja Kart Kredytowych ale to przeciez zaden problem - do KK nie
    trzeba miec rachunku - np KK z BZWBK lub Raiffeisen Banku
    *** blad ***

  • 14. Data: 2004-08-09 20:43:00
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "David Senger" <d...@o...pl> wrote:

    > Mam pytanie. jaki bank w opinii grupowiczów jest przyjazny dla użytkownika?
    > Potrzebuje mieć konto internetowe, kartę kredytową [obrót miesięczny na
    > karcie około 3 tyś pln; wakacje wiadomo x 2], do tego lokaty w złotych i
    > walutach, obroty miesięczne kont do 10 tyś., za jakieś 2 lata planuje kredyt
    > hipoteczny i nie chce być na czarnej liście, ze 10 zł przekroczyłem debet.
    > Również obsługa płatności w walutach by się przydała. No i bankomaty
    > bezprowizyjne + niska comiesięczna opłata ale to pewnie za duzo chcę.

    Może Multibank? Internetowe jest, kartę (nie wiem czy na początek z
    takim limitem można dostać, lae jka będziesz miał historię/wyciągi z
    poprzedniej karty, to czemu nie...) Lokaty wypisz-wymaluj, przelewy
    zagraniczne przez www, bankomaty Euronetu bez prowizji, prowadzenie
    rachunku chyba 3 zł o ile dobrze pamiętam, no i są marmurki jak ktoś
    lubi...

    --
    Paved roads of deceit
    Leading to all life's directions