  • 11. Data: 2009-09-03 16:24:04
    Temat: Re: gratis papierowe potwierdzenia przelewów w Citi...
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 03.09.09 07:49, MK pisze:
    > Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > A konkretnie to ktore i czy kosztuje to 1PLN?

    Dlaczego 1 PLN? W Citi dla wszystkich kont oprócz golda kosztuje to 4,99
    lub 6,99. Dla KK jest za free.

    A w których? Chociażby Lukas i Fortis - za 2 PLN.

    > To w czym problem?

    Ale odróżniasz wyciąg od potwierdzenia przelewu?
    W tej chwili w Citi nie ma możliwości (może w oddziale?) uzyskania
    potwierdzenia z pieczątką.

    --
    Pete

  • 12. Data: 2009-09-03 16:48:41
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Dlaczego 1 PLN? W Citi dla wszystkich kont oprócz golda kosztuje to 4,99
    > lub 6,99. Dla KK jest za free.

    A nie mowilismy o KK? Przy zlecaniu przelewu z KK byl komunikat o prowizji
    1PLN, prowizja nigdy nie byla u mnie pobierana.

    > A w których? Chociażby Lukas i Fortis - za 2 PLN.

    Ale mowisz o zamowieniu w tel czy oddziale? Fortis niestety ma duzo
    manualnych procesow... Lukasa nie znam...

    > Ale odróżniasz wyciąg od potwierdzenia przelewu?
    > W tej chwili w Citi nie ma możliwości (może w oddziale?) uzyskania
    > potwierdzenia z pieczątką.

    Bo zapewne maja proces automatyczny. I wszystko hurtem drukuje, pakuje i
    wysala jakas firma outsourcingowa...

    MK

  • 13. Data: 2009-09-03 17:09:41
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 03.09.09 18:48, MK pisze:
    > Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > A nie mowilismy o KK? Przy zlecaniu przelewu z KK byl komunikat o
    > prowizji 1PLN, prowizja nigdy nie byla u mnie pobierana.

    teraz we wszystkich kartach jest 0,00

    > Ale mowisz o zamowieniu w tel czy oddziale? Fortis niestety ma duzo
    > manualnych procesow... Lukasa nie znam...

    Lukas - odbiór w oddziale 1 PLN
    - wysyłka pocztą 2 PLN

    Fortis chyba niezależnie od rodzaju 2 PLN

    > Bo zapewne maja proces automatyczny. I wszystko hurtem drukuje, pakuje i
    > wysala jakas firma outsourcingowa...

    Skoro kroją za to 5 lub 7 PLN mogliby się wysilić i dać tę pieczątkę.

    --
    Pete

  • 14. Data: 2009-09-03 17:59:58
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Skoro kroją za to 5 lub 7 PLN mogliby się wysilić i dać tę pieczątkę.

    Wtedy by kosztowalo 10 :).

    MK

  • 15. Data: 2009-09-03 18:39:04
    Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl>

    k...@w...pl <k...@w...pl> napisał(a):

    > Jesli wprowadzili (sprawdze TOiP) to powinni rowniez dac opcje wydruk
    > pdf i wysylka mail.

    wlasnie dlatego dali darmowe zamowienie przez internet (do tej pory było
    przez citiphone) bo nie mamozliwosci samodzielnego wydruku z cbol takiego
    potwierdzenia pzrelewu z kk. jak zrobią to wprowadza oplaty za zamowienie
    pocztą