  • Data: 2013-06-17 07:47:00
    Temat: Re: getinonline -online
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    jg napisał(a) w wiadomości: <6...@4...net>...

    >jesli w gol jest jak openonline, to logujesz sie do serwisu loginem i
    >haslem, edytujesz lokate, domyslnie zmienia sie na nieodnawialna.
    >wybierasz, ze ma splynac na zewnetrzne konto i wpisujesz nr tego konta
    >(jest jeszcze jakas jedna opcja, nie pamietam jaka, chyba, ze na konto w
    >openonline) i przychodzi haselko smsem, aby zmiane zatwierdzic.

    To podobnie jak w Idei, ale GOL zmienił system transakcyjnt (może już
    dawno ale nie korzystałem) i interfejs. Przy zakładaniu było jakieś
    pytanie o potwierdzenie zapoznania się z formularzem zerwania lokaty
    czy coś w tym sensie ale ja takowego nie widziałem.
    Ten nowy interfejs jest nikompatybilny ze mą i moją maszyną...

    Arek