    From: "magrap" <magrap@WYTNIJ_TOpoczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ge money bank
    Date: Fri, 27 Feb 2009 21:20:50 +0000 (UTC)

    NIGDY Ge Money !!!!!!
    Mam kredyt w tym banku na budowę domu od 6 msc, zastawiłam również hipotekę mojego
    obecnego mieszkania aby mieć lepsze zabezpieczenie kredyty a tym samym niższe
    oprocentowanie. Przy umowie zapewniano mnie że nie będzie problemu ze zwolnieniem
    hipoteki przy sprzedaży mieszkania aby dokończyć budowę, że będzie można przenieść
    hipotekę na dom rodziców aby zachować obecne warunki. Znalazłam kupców na mieszkanie,
    przyjęłam zadatek, wystąpiłam z wnioskiem do banku o przeniesienie hipoteki na dom
    rodziców którego wartość jest dwukrotnie większa od mieszkania a bank co???
    ODMOWA!!!!! Powód nie znany, bank odmawia przeniesienia hipoteki i kropka, nie ma z
    kim dyskutować bo to jest ich tylko dobra wola. Nadpłacić kredytu nie można bo
    zrobili hipotekę łączną na obu nieruchomościach. Wyjście podali jedno spłacić całość
    kredytu dodam w CHF po kursie 3,50zł !!! ZŁODZIEJE i jeszcze raz ZŁODZIEJE!!!!
    Zadatek zgodnie z prawem muszę zwrócić kupcom w podwójnej wysokości !!! ODRADZAM i
    omijać Ge Money SZEROKIM ŁUKIEM!!!!