  • Data: 2002-03-25 19:57:39
    Temat: Re: eurokonto www
    Od: "Maxcius" <maxcius@_spam_niet_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Fortuna" <f...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    news:a7nctn$i6e$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > Przepraszam, że nie chcący wywołałem taką dziwaczną dyskusję.
    > Chciałem tylko poinformować, że ani teraz ani 14 miesięcy temu czas
    oczekiwania na kartę
    > Maestro nie wynosił 3 miesiące.

    Niestety wynosil.Konto zakładałem w listopadzie 2001.
    Czas oczekiwania na maestro wtedy = 3 miesiace. Mozna go było skrocic
    przedstawiajac historie rachunku z innego banku. Zlikwidowalem euokonto
    zwykle i zalozylem euro.www majac nadzieje ze przekazanie papierow w ramach
    jednego banku znacznie przyspieszy sprawe. Nic bardziej mylnego. Po dlugiej
    i wyczerpujacej wymianie maili za posrednictwem wewn. poczty omega dostalem
    karte maestro juz po... 2,5 miesiaca!

    Maxcius