    From: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: eurobank - odsetki na RO
    Date: Sun, 28 Jun 2009 05:35:46 +0200

    Wysłałem do Eurobanku w sumie 17 reklamacji.
    Sytuacja kiedy dane się nie uaktualniają występuje bardzo często.

    Ostanim razem na reklamację przez pocztę na rachunku
    zareagowali po dwóch tygodniach :
    oznacza to nic innego tylko to że uaktualnienie ruszyło
    po dwóch tygdniach od daty wysłania reklamcji.

    Ucieszyłem sie jak nie wiem co bo eurobank wreszcie działa,
    dotyczy to daty do 23 czerwca 2009 roku.
    Wczoraj czyli 28 czerwca 2009 roku Eurobank nie uaktualnia
    danych na rachunku.
    Nie wiem czy i kiedy będzie znowu działał.
    Ale ja sie cieszę bo będę się cieszył kiedy Eurobank będzie działał.

    Dla mnie to jest prawidłowość i niczego innego po tym banku się nie
    spodziewam..

    Jak przewróce tabele to Eurobank jest na czele.

    Pozdrawiam i się cieszę.