  • 11. Data: 2002-09-02 20:20:10
    Temat: Re: ekhem - mam konto w CITI
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > A ja chce miec dobrze dzialajaca karte :).

    VC dziala bez zarzutu :-)) Szybka jak koliber :-))) A jak dziala VC kk
    multi, to wiedza pewnie tylko wybrancy :-))

    > Jak widzisz z utesknieniem czekam
    > na karte w Multi, dlatego bo Multi lubie :). I jak wiesz, ciagle sie
    > dopytuje o to kiedy bedzie ;)

    Niebawem :-)))

    BTW czy zauwazyl ktos ze jest juz normalny wzor kk MC citi (taki jak VC), a
    nie mundialowy ? :-))

    pzd
    witek

  • 12. Data: 2002-09-02 22:16:03
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > VC dziala bez zarzutu :-)) Szybka jak koliber :-))) A jak dziala VC kk
    > multi, to wiedza pewnie tylko wybrancy :-))

    Jak dziala debetowa to ja wiem [dzieki uprzejmosci MultiBanku :)]. Problem w
    tym, ze banki przez kilka lat mnie rozpiescily i lubie uzywac z karty z
    odroczonym terminem platnosci ;).

    > Niebawem :-)))

    Tyle to ja wiem ;).

    Maciej

  • 13. Data: 2002-09-02 22:21:01
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    AMRA pisze:
    >P.S. KB24 jest calkiem OK!

    Tak Ci się tylko wydaje :) Uważnie sprawdzaj wyciągi (papierowe) z tym
    co jest na WWW bo czasami się nie zgadza (na www nie ma niektórych
    operacji, które są na wyciągu). Przy operacjach kartami brak jest
    jakiegokolwiek opisu (jest wylko 7 ostatnich cyfr numeru i kwota).

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 14. Data: 2002-09-02 22:23:12
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > To tylko czesc prawdy !!! Powyzsze dotyczy TYLKO transakcji
    bezgotowkowych.

    A coz ja napisalem? Napisalem wyraznie, ze transakcje BEZGOTOWKOWE obciazaja
    rachunek w PLN. A jak sa rozliczane transakcje gotowkowe radze zapytac w
    banku ;).
    HINT: 100Euro wyplacone karta podlaczona do konta w Euro wcale nie musi
    znaczyc, ze saldo zostanie pomniejszone o 100Euro ;).

    Maciej

  • 15. Data: 2002-09-02 22:25:17
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > operacji, które są na wyciągu). Przy operacjach kartami brak jest
    > jakiegokolwiek opisu (jest wylko 7 ostatnich cyfr numeru i kwota).

    hi hi hi - az tak gleboko to ja nie wiem czy bede wchodzil (kurde a
    powinienem).
    Podoba mi sie np korespondencja wewnetrzna, przelewy, lokaty, zamawianie
    kart itp
    ale widac trzebaby troche tego pouzywac :)

  • 16. Data: 2002-09-03 06:19:14
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Sep 02, 2002 at 10:20:10PM +0200, Witek wrote:

    > VC dziala bez zarzutu :-)) Szybka jak koliber :-))) A jak dziala VC kk
    > multi, to wiedza pewnie tylko wybrancy :-))

    Ci wybrancy to wciaz w banku pracuja ;-)

    --

    --w

  • 17. Data: 2002-09-03 07:36:39
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Ci wybrancy to wciaz w banku pracuja ;-)

    :-))

  • 18. Data: 2002-09-03 07:39:38
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > HINT: 100Euro wyplacone karta podlaczona do konta w Euro wcale nie musi
    > znaczyc, ze saldo zostanie pomniejszone o 100Euro ;).

    Ale u mnie dziala :-)) Malo tego przed zaksiegowaniem saldo dostepne
    zmiejszalo sie o wyplacona kwote.

    Citek maestro - konto w euro:
    25/08; 27/08; OPłATA ZA WYPłATę GOTóWKI - BANKOMAT; 0,98 EUR
    25/08; 27/08; WYPłATA GOTóWKI - BANKOMAT ATM ALPHA BANK GR 082502
    40.00 EUR; 40,00 EUR

    pzd

  • 19. Data: 2002-09-03 10:51:43
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:al0eje$9lo$1@news.tpi.pl...

    > PS. Drogi MultiBanku dajcie juz temu Mackowi swoja karte, bo bedzie Was
    > meczyl tak jak AMRA Fortisa ;).

    Już naprawdę niedługo się doczeka :-)))

    K. Kowalski

  • 20. Data: 2002-09-03 11:15:59
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Już naprawdę niedługo się doczeka :-)))

    Naprawde niedlugo to bedzie co innego :-))) W koncu juz 'dawno' w multi nie
    bylo nic nowego :DD

    pzd
    Witek