  • 1. Data: 2004-11-20 11:43:55
    Temat: eMax+
    Od: "Rafaus" <r...@o...pl>

    Witam :)
    Czy dobrze rozumiem to co napisano w regulaminie do eMax+, że moge za darmo
    wpłacać na to konto z konta w mbanku nawet codziennie, ale tylko raz w
    miesiącu przysługuje mi darmowy przelew w drugą strone?

    I pytanie kolejne, czy jeśli część pieniędzy bedzie leżała na eMax+ dwa
    tygodnie i zostanie wypłacona (wszystko może sie zdarzyć), to odsetki od tej
    kwoty bedą również naliczone (5,30% rocznie) za te dwa tygodnie?

    --
    Pozdrawiam Rafal

    !-------------------!
    Rafał S.
    r...@g...pl
    !-------------------!

  • 2. Data: 2004-11-20 13:21:08
    Temat: Re: eMax+
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Rafaus" <r...@o...pl> napisała:

> [...]
    >wpłacać na to konto z konta w mbanku nawet codziennie, ale tylko raz w
    >miesiącu przysługuje mi darmowy przelew w drugą strone?

    Tak

    >I pytanie kolejne, czy jeśli część pieniędzy bedzie leżała na eMax+ dwa
    >tygodnie i zostanie wypłacona (wszystko może sie zdarzyć), to odsetki od tej
    >kwoty bedą również naliczone (5,30% rocznie) za te dwa tygodnie?

    Tak. Nawet jak będą tylko jeden dzień, to za ten dzień dostaniesz

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 3. Data: 2004-11-20 14:08:40
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    a ja zastanawiam sie - ale nie bylem patrzec jeszcze w reg mbanku, co
    oznacza pojecie raz na miesiac ;-)
    czy na pewno chodzi o jedna wyplate w miesiacu kalendarzowym ? ktos to
    sprawdzal ? czy aby nie ma tam kruczka w stylu, w odstepie miesiecznym :-))

  • 4. Data: 2004-11-20 14:12:22
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-11-20 15:08 Krab said the following:
> [...]
    > sprawdzal ? czy aby nie ma tam kruczka w stylu, w odstepie miesiecznym :-))
    W ToiP jest

    Dokonanie pierwszego przelewu zdefiniowanego [...] danym miesiącu
    kalendarzowym..

    oraz

    Dokonanie awaryjnego przelewu zdefiniowanego [...] w danym miesiącu
    kalendarzowym

    Ale definicji "przelewu awaryjnego" nie chciało mi się szukać.

    KJ

  • 5. Data: 2004-11-20 16:53:53
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Kamil Jońca <k...@g...pl>
    w wiadomości <news:cnnjce$62q$1@inews.gazeta.pl> wstukał:

    [...]
    > Dokonanie awaryjnego przelewu zdefiniowanego [...] w danym miesiącu
    > kalendarzowym
    >
    > Ale definicji "przelewu awaryjnego" nie chciało mi się szukać.

    Przypis w tabeli funkcjonalności do której odwołuje się regulamin :D

    --
    SF98060 - This PSP provides information that should be reviewed +++
    +++++++++ before installing Version 5 Release 1.0 or before adding+