  • Data: 2005-02-07 23:09:46
    Temat: Re: eKarta i kurs dolara
    Od: Szymon <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    S.T. wrote:

    > " ... Kurs mBanku używany w tych rozliczeniach to kurs sprzedaży

    > To niestety nie jest prawdą, bo kurs na stronie aktualności
    > to kurs średni a nie sprzedaży.
    > W dodatku w tej chwili (23:40) jest to kurs z tabeli nr 026/03A/2005
    > obowiązującej dziś od 16:31, podczas gdy BRE na stronie
    > http://skocz.pl/BREkursy
    > publikuje nieaktualną już tabelę nr 026/02/2005 z godz.10:45.
    > Aktualną można znaleźć na stronie:
    > http://skocz.pl/MULTIkursy
    Dziękuję, to konkretnna informacja.

    > Podając takie dane bez daty i godziny transakcji
    > praktycznie nie podajesz żadnej użytecznej informacji,
    > bo kursy zmieniają się codziennie i to nieraz po kilka razy.

    Blokada nastąpiła w sobotę 5.02
    3,1068 05-02-04 sprzedaż (za notowaniami z Multibanku)
    hmm: 3,1068 to tak około 3,12. No - OK.

    > Jak już wspomniałem, to nie ten kurs :-/
    > ale dlaczego - to już pytaj bank, nie mnie

    No cóż, to oni piszą:
    "Kurs ten dostępny jest na stronie Aktualności."
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    5,1#73

    Szymon