  • Data: 2003-03-09 17:48:00
    Temat: Re: e-banki zabezpieczenia
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:b49lub$2vu$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Vizvary II Istvan"
    >
    > czy BS to u ciebie Bank Slaski zwany teraz ING
    > jesli tak to mam r-ki we wszystkich i jednak Fortis najlepiej mi odpowiada

    Ano ING. Wlasnie zlikwidowałem konto końcem lutego, ale zastrzeżeń co do
    funkcjonalności nie miałem.

    > dzis przeczytalem watpliwosci prawnikow nt e-podpisu w ustawie
    > http://www.rp.pl/dodatki/pieniadze_030306/pieniadze_
    a_7.html
    > i mysle ze jednak bedzie wchodzil powoli i z oporami

    Jeśli bedzie wchodzil powoli i z oporami to z dwoch przyczyn:
    1. Zagłaskami dobrą metodę na śmierć próbując prawnie zrównać podpis cyfrowy
    z podpisem elektronicznym (cyfrowym). Do dziś nie mielibyśmy stempla, gdyby
    ktoś wówczas gdy wynaleziono, próbował zrównać co do skutków prawnych z
    podpisem odrecznym. Bo to co innego, co ni znaczy nie jest pozyteczny.
    drugiego zapomniałem w trakcie pisania pierwszego.
    Vizvary