  • Data: 2002-02-03 08:06:39
    Temat: Re: e-PKO BP
    Od: "Daniellus" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ja ci proponuje zostac w ING
    i zamienic limit na pozyczke odnawialna
    poza tym jezeli korzystasz aktywnie z konta
    to w ING oplaty sa nizsze
    e-superkonto nie daje mozliwosci limitow
    ING tak
    a dostep do internetu masz
    w marcu bedziesz mogl sie starac o karte kredytowa (Z TERMINEM
    NIEOPROCENTOWANEGO KREDYTOWANIA) zamiast charge
    a przy dochodach 2000 to mozliwosci zadluzania w ING masz wiele......