  • 11. Data: 2008-03-25 22:06:38
    Temat: Re: dziwny mail z bzwbk
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "KsZZysiek" <kszysiek@____tlen.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.225332cea66dffb19898f6@news.task.gda.pl...

    > Nie dostałes tego maila z BZWBK. Wybaczymy ci jednak tą nieswiadomosc.
    > Kazdy kiedys był dzieckiem :)

    A na twoim przykładzie widać, że niektórzy jeszcze dziećmi są :)
    Swoją drogą to wręcz śmieszne ilu się "znafcóf" i expierdów namnożyło na
    grupach. jakie to ma znaczenie czy dostałem maila z bzwbk czy z "bzwbk" -
    nie to było sensem tego posta ale się małolaty uczepiły i zaczęło się
    pouczanie...
    Jak będę chciał pogłębić wiedzę o internecie to znajdę grupę odpowiednią do
    tego - a jak mi się wydawało ta jest związana z bankowością...

    JS

  • 12. Data: 2008-03-25 22:27:18
    Od: "m23m" <m...@o...eu>

    > Swoją drogą to wręcz śmieszne ilu się "znafcóf" i expierdów namnożyło na
    > grupach.
    Parafrazując klasyków: Wchodzenie na grupy internetowe "non est necesse".
    Nie podobają ci się uczestnicy/rozmówcy, to omijasz ich po prostu.

    > jakie to ma znaczenie czy dostałem maila z bzwbk czy z "bzwbk" -
    > nie to było sensem tego posta ale się małolaty uczepiły i zaczęło się
    > pouczanie...
    No wiesz... Piszesz o czymś, o czym na grupie już kilkukrotnie było...
    wykazujesz się brakiem wiedzy na temat tego, o czym piszesz... I jeszcze
    oczekujesz, żeby bić ci pokłony?

    > Jak będę chciał pogłębić wiedzę o internecie to znajdę grupę odpowiednią do
    > tego
    Zatem zacznij od tego. A później, gdy już przestaniesz się kompromitować brakiem
    wiedzy o rzeczach podstawowych, zapraszamy z powrotem do nas.

    > - a jak mi się wydawało ta jest związana z bankowością...
    Jest. I grupuje osoby w większości nie najgorzej się na tych sprawach znające.
    A zatem: albo wiesz o czym piszesz... albo nie wiesz i oczekujesz pouczenia.
    Ale nas pouczać nie musisz, bo akurat wiemy o co chodzi... i tym się od ciebie
    różnimy.

    m23m

  • 13. Data: 2008-03-26 06:17:18
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "m23m" <m...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > pouczenia.
    > Ale nas pouczać nie musisz, bo akurat wiemy o co chodzi... i tym się od

    Tak się tylko składa, że to nie z mojej strony pojawiły się pouczania :-)
    A jak będę oczekiwał pouczenia to napiszę o tym w pierwszym zdaniu.

    JS

  • 14. Data: 2008-03-26 10:30:27
    Temat: Re: dziwny mail udający bzwbk
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    blad pisze:
    > Użytkownik "KsZZysiek"
    >
    > ja też dostałem przed chwilą :-)

    Wczoraj dostałem 8 na jedno konto :-) (stan z wczoraj -
    http://42.pl/gg/b5657cda8efa9aa228150cd9d95ba490@kry
    stek.eu.org )

    K.

  • 15. Data: 2008-03-26 20:06:49
    Temat: Re: To tylko Monty Python ;-)
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Odpowiadaj pod tekstem.
    k.

  • 16. Data: 2008-03-29 12:43:18
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...eu.org> napisał w wiadomości

    > Wczoraj dostałem 8 na jedno konto :-) (stan z wczoraj -
    > http://42.pl/gg/b5657cda8efa9aa228150cd9d95ba490@kry
    stek.eu.org )

    nie mam tam konta, więc filtr pakuje to do kosza