  • 1. Data: 2008-03-30 11:54:21
    Temat: dziwne praktyki banku
    Od: wonski <p...@p...onet.pl>

    Bank zamroził mi środki na rachunku (przy próbie płatności
    kartą był brak połączenia i udało się dopiero za 5 razem)
    mam teraz zamrożone prawie 800zł które są mi potrzebne ;/
    czy da się coś zrobić aby to odblokować?
    Pani na infolinii stwierdziła że muszę poczekać tydzień i jak blokada się nie
    zwolni to dopiero wtedy mogę wnieść reklamację
    a ściągnęli mi z konta już za dwie transakcje (tę dobrą i jedną złą) więc pewnie
    niedługo będę miał debet prawie 800 zł, od którego (nie z mojej winy) będę
    musiał zapłacić odsetki
    czy ktoś z Was walczył już z czymś takim?
    jutro po pracy idę do oddziału, może coś poradzą (mam nadzieję)
    aha, bank to BZWBK

    Paweł 'wonski' Bohdal
    GG # 1236285 LRU # 275820
    Cave me, Domine, ab amico,
    ab inimico vero me ipse cavebo

  • 2. Data: 2008-03-30 12:15:19
    Temat: Re: dziwne praktyki banku
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    wonski pisze:
    > a ściągnęli mi z konta już za dwie transakcje (tę dobrą i jedną złą)
    > więc pewnie niedługo będę miał debet prawie 800 zł, od którego (nie z
    > mojej winy) będę musiał zapłacić odsetki

    Nie zapłacisz. A jeśli bank naliczy Ci odsetki to napiszesz reklamację z
    wyjaśnieniem całej sytuacji. Dzwoniłeś na infolinię i dostałeś
    informację. Współczuję tylko, że 10 dni będziesz musiał zaczekać aż
    blokada zostanie zweryfikowana i zejdzie.

    > jutro po pracy idę do oddziału, może coś poradzą (mam nadzieję)
    > aha, bank to BZWBK

    Zajść warto. Ciekawe czy powiedzą Ci to samo co na infolinii.

    K.

  • 3. Data: 2008-03-30 15:38:26
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 30.03.2008 wonski <p...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Bank zamroził mi środki na rachunku (przy próbie płatności
    > kartą był brak połączenia i udało się dopiero za 5 razem)
    > mam teraz zamrożone prawie 800zł które są mi potrzebne ;/
    > czy da się coś zrobić aby to odblokować?

    Nie.

    Spraw sobie kartę kredytową. Wtedy to pieniądze banku się zablokują, a Ty
    będziesz miał to głęboko... tam ;)
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

  • 4. Data: 2008-03-30 15:49:26
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Mar, 17:38, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

    > Nie.
    >
    > Spraw sobie kartę kredytową. Wtedy to pieniądze banku się zablokują, a Ty
    > będziesz miał to głęboko... tam ;)

    Dokladnie. Zmniejszy sie limit dostepny na jakis czas i tyle.

    Jedynie przy korzystaniu z wyplat debetowa z bankomatu pozostanie
    ewentualnosc ryzykowania wlasnymi srodkami.
    Ale przy czyms trzeba miec ten dreszczyk emocji ;)

  • 5. Data: 2008-03-30 17:05:19
    Od: wonski <p...@p...onet.pl>

    Samotnik dnia niedziela marca 30 2008 17:38 w wiadomości
    <s...@l...localdomain> na grupie pl.biznes.banki
    wygłosił tezę :

    > Spraw sobie kartę kredytową. Wtedy to pieniądze banku się zablokują, a Ty
    > będziesz miał to głęboko... tam ;)

    jeśli będę miał kartę kredytową to pokusa zakupów będzie za duża ;)

  • 6. Data: 2008-03-30 17:12:14
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Mar, 19:05, wonski <p...@p...onet.pl> wrote:
    > Samotnik dnia niedziela marca 30 2008 17:38 w wiadomości
    > <s...@l...localdomain> na grupie pl.biznes.banki
    > wygłosił tezę :

    > jeśli będę miał kartę kredytową to pokusa zakupów będzie za duża ;)

    zalezy od czlowieka.
    Czasem wlasnei latwiej zapanowac, gdy wchodzisz na podglad KK i
    widzisz tam wylacznie zakupy, bez przelewow i wyplat gotowkowych
    zaciemniajacych obraz.
    Fajne jest zwlaszcza to, ze stwierdzasz, ze z jakims zakupem musisz
    zaczekac jeszcze kilka dni, na zamkniecie okresu rozliczeniowego, zeby
    splacicgo nie z najblizszej pensji, a z nastepnej.
    Przy pewnej samodyscyplinie naprawde latwiej rozplanowac wydatki, niz
    bazujac na wplywach na konto z ewentualnoscia siegniecia po limit
    debetowy.
    najwazniejsze - zeby zawsze miec swiadomosc z czego i kiedy splaci sie
    karte gdy nadejdzie czas splaty.