  • Data: 2002-01-24 11:14:13
    Temat: Re: drogie darmowe konto w Lukasie (dlugie)
    Od: "MariuszJ" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ROBBO" <r...@s...ec.pl> napisał w wiadomości
    news:a2opd6$d80$1@news.tpi.pl...
    > To powiedz mi gdzie sa odzialy lukasa bez bankomatu ja naprawde zadnego
    nie
    > widzialem.
    > Lukas wybral bardzo dobre rozwiazanie a liczba bankomatow gratsowych jest
    > duzej ilosci i w
    > szczycie polskich bankow

    To mało widziałeś :-)
    Konkrety ze strony Lukasa
    Lubelskie placówki 3, bankomaty przy placówkach 1
    Mazowieckie placówki 9, bankomaty przy placówkach 5
    Podkarpackie placówki 2, bankomaty przy placówkach 1
    Wielkopolskieplacówki 11 bankomaty przy placówkach 8
    Świętokrzyskie placówki 7, bankomaty przy placówkach 0

    itd.

    Jak ktoś czegoś nie widział to jeszcze nie znaczy, że tego nie ma.

    Pozdrawiam
    Mariusz Jakimiuk