  • 1. Data: 2005-05-13 08:08:16
    Temat: do majacych k.hipoteczny w PKO BP w CHF-ach
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    jak jest u was
    czy mozeci wplacach chf bezposrednio czy zawsze pln przeliczane po
    kursie banku.
    Kiedys o to pytalem - wzialismy kredty w 2000 r i tam w umowie byl zapis
    ze tylko pln. Ale teraz podobno moznaz tak moznaz tak. Wczoraj bylem w
    oddziale i pan cos mi sciemniaj mowiac ze owszem moznaz tak ale jesli
    raz juz zrobie wplate w chf to pozniej musze juz to robic caly czas.
    Za cos takiego to ja dziekuje :(

    PanTalon

  • 2. Data: 2005-05-13 13:00:15
    Temat: Re: do majacych k.hipoteczny w PKO BP w CHF-ach
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Fri, 13 May 2005 10:08:16 +0200, "m[...]" <p...@g...pl> wrote:

    >jak jest u was
    >czy mozeci wplacach chf bezposrednio

    Jakieś 2 lata temu mogłem.

    >pan cos mi sciemniaj mowiac ze owszem moznaz tak ale jesli
    >raz juz zrobie wplate w chf to pozniej musze juz to robic caly czas.

    To jakaś ewidentna bzdura.
    --
    - Maciej Kulawik ----------------