eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankida się anulować transakcję kredytówką ? › Re: da się anulować transakcję kredytówką ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online.d
    e!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Hals" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: da się anulować transakcję kredytówką ?
    Date: Sat, 12 Dec 2009 22:58:22 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <hg14a6$dcr$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hfk32g$26ob$1@news.mm.pl><hfln7p$2a8$1@nemesis.news.neostrada.pl><hfrp8h
    $fbc$1@atlantis.news.neostrada.pl><hfs42p$o4h$...@n...news.neostrada.pl
    ><m...@i...localdomain><hfuetd$61i$...@n...news.neostrad
    a.pl> <m...@i...localdomain>
    NNTP-Posting-Host: 83.2.77.89
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1260655751 13723 83.2.77.89 (12 Dec 2009 22:09:11
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 12 Dec 2009 22:09:11 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Antivirus: avast! (VPS 091212-1, 2009-12-12), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:511869
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Zwróć jednak uwagę, dlaczego klienci np. niemieckich biur podróży mają
    >> dokładnie to co w umowie. Natomiast klienci polskich biur najczęściej
    >> mają problemy i narzekają na warunki pobytu inne niż w umowie.
    >
    > Skad ta statystyka? Szczerze mowiac, tylko raz mi sie zdazylo otrzymac
    > warunki inne niz w umowie, i nie placilem wtedy karta (to bylo zreszta
    > dosc dawno). Moze klienci niemieccy czesciej lepiej wybieraja biura,
    > a Polacy czesciej biora najtansze? Najtansze zwykle nie jest najlepsze
    > niestety.
    >
    > Tak czy owak, nieotrzymanie produktu/uslugi zgodnej z umowa moze byc
    > teoretycznie powodem reklamacji karcianej, aczkolwiek w praktyce bardzo
    > to ciezko widze w przypadku takiej uslugi. Dostawa towaru (jej brak) to
    > inna sprawa.

    Wszystko O.K. - zgadzam się taką opinią. Też mi to nie wygląda na łatwe -
    być może dlatego że nie jest to popularne tak jak w DE czy USA?
    Rozważam tylko możliwość zastosowania chargeback, a uwarunkowania prawne
    dają mi ku temu podstawy. Co innego rzeczywistość - w PL może to nie był
    łatwe, dlatego kilkakrotnie zaznaczałem że to tylko szansa. Sam nie
    skorzystałem bo nawet nie wiedziałem o takiej możliwości i prawdę mowiąc nie
    chcę miec ku temu powodów.
    Co do statystyki - to doświadczenie poniekąd "zawodowe" - kontakty z
    "biurami podróży", rezydentami, oraz sporo prywatnych. Najłatwiej
    doświadczyć tego kupując np. najtańsze wczasy w najtańszym niemieckim biurze
    podrozy. Zapewniam że jest rożnica. Sprawdzone ;-)

    Pozdrawiam. Hals.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1