-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
ws.nask.org.pl!not-for-mail
From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: da się anulować transakcję kredytówką ?
Date: Sat, 12 Dec 2009 21:50:38 +0100
Organization: NASK - www.nask.pl
Lines: 31
Message-ID: <m...@i...localdomain>
References: <hfk32g$26ob$1@news.mm.pl> <hfln7p$2a8$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hfrp8h$fbc$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hfs42p$o4h$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<m...@i...localdomain>
<hfuetd$61i$1@nemesis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: khc.piap.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: pippin.nask.net.pl 1260651039 26732 195.187.100.11 (12 Dec 2009 20:50:39
GMT)
X-Complaints-To: abuse ATSIGN nask.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 12 Dec 2009 20:50:39 +0000 (UTC)
Cancel-Lock: sha1:C4fmSktmFnLTnzNnK42wnwpomdM=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:511863
[ ukryj nagłówki ]"Hals" <m...@p...onet.pl> writes:
> Zgubienie karty nie jest argumentem. Ale podejrzenie nieautoryzowanego
> użycia karty - to podstawowy argument! A taki przypadek rozważaliśmy.
W przypadku tylko watpliwosci klient nie powinien zglaszac reklamacji
a raczej zażądać kopii dokumentu obciazeniowego. Nie wykonuje sie wtedy
chargebacku, dopiero jesli na skutek udostepnienia (lub nie) tej kopii
klient zlozy reklamacje, bank moze wykonac chargeback.
> Polecam lekturę podlinkowanych wcześniej stron - bez tego dalsza
> polemika jest bez sensu.
Tu nie ma przeciez zadnej polemiki.
> Zwróć jednak uwagę, dlaczego klienci np. niemieckich biur podróży mają
> dokładnie to co w umowie. Natomiast klienci polskich biur najczęściej
> mają problemy i narzekają na warunki pobytu inne niż w umowie.
Skad ta statystyka? Szczerze mowiac, tylko raz mi sie zdazylo otrzymac
warunki inne niz w umowie, i nie placilem wtedy karta (to bylo zreszta
dosc dawno). Moze klienci niemieccy czesciej lepiej wybieraja biura,
a Polacy czesciej biora najtansze? Najtansze zwykle nie jest najlepsze
niestety.
Tak czy owak, nieotrzymanie produktu/uslugi zgodnej z umowa moze byc
teoretycznie powodem reklamacji karcianej, aczkolwiek w praktyce bardzo
to ciezko widze w przypadku takiej uslugi. Dostawa towaru (jej brak) to
inna sprawa.
--
Krzysztof Halasa
Następne wpisy z tego wątku
- 12.12.09 21:41 Hals
- 12.12.09 21:58 Hals
- 12.12.09 22:09 Krzysztof Halasa
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- Millenium czyli DEBILE bankowości
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Re: Prawo móżdżek...
- frankowicze odcinek NNN
- O wisienkach
- zysk NBP
- Dostałem nową kartę
- Velobank -- KK Mastercard
- cyrk Kometa
Najnowsze wątki
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości
- 2024-05-07 Chess
- 2024-05-07 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-06 Re: Prawo móżdżek...
- 2024-04-29 frankowicze odcinek NNN
- 2024-04-25 O wisienkach
- 2024-04-25 zysk NBP
- 2024-04-23 Dostałem nową kartę
- 2024-04-22 Velobank -- KK Mastercard
- 2024-04-21 cyrk Kometa