  • 1. Data: 2002-06-14 15:33:37
    Temat: czy to sie nadaje na arbitra bankowego ???
    Od: "[[[sushi]]]]" <s...@g...pl>

    Witam

    Mam taka sytuacje z BPH PBK. Chodzi o to ze przelalem kase z mbanku sesja o
    13:30 wychodzaca co mi potwierdzil pan na mlinii. A ostatnia sesja
    przychodzaca do BPH PBK jest o 16:30. Pani w BPH PBK twierdzi, ze pieniadze
    jeszcze nie doszly.
    Jest piatek godzina 17:00 kasy nie ma na rachunku. Wiec sie pytam gdzie jest
    ??
    Pieniadze sa mi bardzo potrzbne wiec pani mi proponuje pozyczke pod lokate
    az dojda pieniadze. Ja sie zgadzam na to ,ale nie zgadzam sie na to zeby
    placic bankowi odestki za caly weekend bo wiadomo ze kasa dojdzie w
    poniedzialek.

    Mnie sie wydaje ze chca za free orzetrzymac te kase na weekend.

    I co Wy na to ?

  • 2. Data: 2002-06-14 15:43:37
    Temat: Re: czy to sie nadaje na arbitra bankowego ???
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > jeszcze nie doszly.
    > Jest piatek godzina 17:00 kasy nie ma na rachunku. Wiec sie pytam gdzie jest

    Nigdy nie należy robić piątkowych przelewów tak późno! Pieniądze wysłane zostały
    III sesją! III sesja nigdy nie dojdzie w tym samym dniu do jakiekolwiek banku w
    Polsce! III sesja jest księgowana rano następnego dnia roboczego od poniedziałku
    do piątku. Jeżeli III sesja była w piątek, to odbiór będzie w poniedziałek. A
    czy aby na pewno załapał się ten przelew na III sesję? Jeśli został wysłany o
    13.30, to nie powinien się załapać. Ostatnia wysyłka jest o 13.25. A jeżeli się
    nie załapał, to kasa ciągle jest w mBanku. Należy w tym wypadku anulować przelew
    i z delfinkiem do euronetu.

    Wszystko jest zgodnie z obowiązu7jącym prawem bankowym. Nie ma powodów do
    skarżenia.

  • 3. Data: 2002-06-14 17:31:30
    Od: "[[[sushi]]]]" <s...@g...pl>

> [...]
    jeżeli się
    > nie załapał, to kasa ciągle jest w mBanku. Należy w tym wypadku anulować

    Napewno sie zalapal bo ja go robilem kolo 11:30 wiec sie zalapal.
    Tak do do euronetu , a co powiesz jak chodzi i wieksza kase ponad limit ??

    pozdr.

  • 4. Data: 2002-06-14 17:47:30
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    "[[[sushi]]]]" wrote:

    > Mnie sie wydaje ze chca za free orzetrzymac te kase na weekend.
    >
    > I co Wy na to ?

    nastepnym razem czytaj co podpisujesz, trzecia sesja jest ksiegowana
    nastepnego dnia roboczego, pieniadze powinny byc zaksiegowane
    okolo 8 rano w poniedzialek

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 5. Data: 2002-06-14 17:57:22
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    wrote in news:6d7a.0000020f.3d0a0f28@newsgate.onet.pl:

> [...]
    > rano następnego dnia roboczego od poniedziałku do piątku. Jeżeli
    > III sesja była w piątek, to odbiór będzie w poniedziałek.

    Z mojej praktyki wynika coś innego. Ktoś to może potwierdzić ?
    (konkretnie ten fragment o nie księgowaniu 3 sesji w piątek).

    --
    empeg

    {AE5578AE-D1BB-4F0A-99CF-71EF09060099}

  • 6. Data: 2002-06-14 19:34:51
    Temat: Odp: czy to sie nadaje na arbitra bankowego ???
    Od: "Andrzej" <a...@a...pl>

    > nastepnym razem czytaj co podpisujesz, trzecia sesja jest ksiegowana
    > nastepnego dnia roboczego, pieniadze powinny byc zaksiegowane
    > okolo 8 rano w poniedzialek
    >
    > --
    wcale bo nie! Po prostu niektóre banki nie biorą udziału w trzeciej sesj
    ( lub księgują je z datą poniedziałkowe). Ja mam konto w PKO BP przelew do
    konany w piątek 3-cią sesją z mBanku księgują mi tego samego dnia w PKO BP

  • 7. Data: 2002-06-14 20:44:46
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Andrzej wrote:

> [...]
    > konany w piątek 3-cią sesją z mBanku księgują mi tego samego dnia w PKO BP

    chyba zacytowalem za malo z wypowiedzi sushi'ego...
    w kazdym razie pisalem o tym banku ktorego opisywana sytuacja dotyczy

  • 8. Data: 2002-06-15 11:02:43
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    [[[sushi]]]] pisze:
    >I co Wy na to ?

    Trzeba było przelać kasę dzień wcześniej ;)

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 9. Data: 2002-06-15 12:01:25
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 14 Jun 2002 17:43:37 +0200, <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >Polsce! III sesja jest księgowana rano następnego dnia roboczego od poniedziałku

    Bzdura. Tak jest tylko w niektorych bankach. Akurat jednym z nich jest
    BPH.
    Przelewajac, w druga strone, III sesja z BPH do mBanku pieniadze
    bylyby dostepne tego samego dnia ok. 19:00
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 10. Data: 2002-06-16 22:45:56
    Od: "theo" <t...@i...pl>

    najlepiej zadzwon do banku do ktorego wyslales kase i zapytaj sie czy
    ksieguja III sesje na rachunku tego samega dnia
    theo