    From: Bartol Partol <b...@p...c>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: codzienna kapitalizacja odsetek - już wiem
    Date: Thu, 27 Mar 2003 14:55:08 +0100

    Użytkownik Ewa napisał:

    > A tak przy okazji, kiedyś, gdy był to Bank Gański stopy
    > były podane na wyciągach w postaci małych karteczek,
    > a obsługa była miła i kompetentna.
    > Teraz wyciągi przysyłają w postaci kilku kartek, za co oczywiście
    > płaci klient, a obsługa jest niemiła i niekompetentna.

    Prawde mowiac mam inne zdanie. Jakosc obslugi moze sie troche
    pogorszyla, bo wymieniaja ludzi w oddzialach i dysponentki nie
    rozpoznaja klientow (chociaz wcale mnie to nie boli, bo do banku
    zagladam bardzo rzadko), wiec trudno zalatwic sprawy na krzywy ryj,
    czyli bez wyciagania dowodu lub przychodzenia osobiscie. Ale jak juz do
    oddzialu trafie to nie narzekam. Tam gdzie chodze kolejek nie ma i
    wszystko zalatwiam od reki.

    Z kolei wyciagi na duzych kartkach sa jak najbardziej OK. Wreszcie
    jestem w stanie sie zorientowac co sie dzialo na koncie, jesli z jakichs
    powodow mnie to zainteresuje. Wczesniej wymiekalem przy drugiej malej
    karteczce (z reguly przychodzilo ich chyba przynajmniej kilkanascie) i
    nie bylem w stanie dojsc o co chodzi i co robilem z moimi pieniedzmi. ;-)

    Bartol