  • 1. Data: 2003-03-12 14:50:56
    Temat: co sie dzieje z BSK Online?????
    Od: "raku5" <r...@p...onet.pl>

    od dwoch dni nie mozna wejsc na BSK Online. pojawia sie komunikat
    "Przepraszamy. Serwis chwilowo niedostepny". Wiecie moze kiedy to
    naprawia???

  • 2. Data: 2003-03-12 14:58:59
    Temat: Re: co sie dzieje z BSK Online?????
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    raku5 wrote:
    > od dwoch dni nie mozna wejsc na BSK Online. pojawia sie komunikat
    > "Przepraszamy. Serwis chwilowo niedostepny". Wiecie moze kiedy to
    > naprawia???

    a ja moge bez problemu.

    D.

  • 3. Data: 2003-03-12 17:26:56
    Temat: Odp: co sie dzieje z BSK Online?????
    Od: "eha" <e...@o...pl>

    Miałem swego czasu to samo. Pomogło wyczyszczenie cache'u w przeglądarce.

    pozdr.

    eha

  • 4. Data: 2003-03-12 18:31:31
    Od: "raku5" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "eha" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Miałem swego czasu to samo. Pomogło wyczyszczenie cache'u w przeglądarce.

    miales racje - pomoglo :)))
    dzieki za pomoc.

  • 5. Data: 2003-03-12 19:42:06
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "raku5" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > od dwoch dni nie mozna wejsc na BSK Online. pojawia sie komunikat
    > "Przepraszamy. Serwis chwilowo niedostepny". Wiecie moze kiedy to
    > naprawia???

    Wczoraj wieczorem nie działał. Dziś działa od rana bez problemu