  • 1. Data: 2009-01-14 21:19:04
    Temat: brak pięniędzy w bankomatach Euronet
    Od: kasownik <k...@z...pl>

    "- Bankomaty Euronetu coraz częściej nie wydają pieniędzy - skarżą się
    użytkownicy naszego portalu. - Ludzie wybierają gotówkę zaniepokojeni
    kondycją banków w kryzysie - mówi nasz informator w jednym z
    warszawskich banków. Euronet potwierdza "zwiększoną transakcyjność",
    dlaczego tak się dzieje, firma będzie dopiero analizować. Banki
    uspokajają, że nie ma powodów do paniki."

    18,Plaga_nieczynnych_bankomatow_Euronetu.html

    Coś jest na rzeczy...
    Przedwczoraj chciałem wyciągnąć i w jednym nie było a do drugiego
    właśnie pakowali kasę...

    kas

  • 2. Data: 2009-01-14 21:23:40
    Temat: Re: brak pięniędzy w bankomatach Euronet
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    kasownik pisze:
    > Coś jest na rzeczy...
    > Przedwczoraj chciałem wyciągnąć i w jednym nie było a do drugiego
    > właśnie pakowali kasę...

    Faktycznie, to już mega kryzys. Ja zaraz biegnę wypłacać wszystko co mam
    i czym prędzej zamieniam na "dulary".

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-01-14 21:50:47
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Mithos pisze:

    > Faktycznie, to już mega kryzys. Ja zaraz biegnę wypłacać wszystko co mam
    > i czym prędzej zamieniam na "dulary".

    patrzę przez okno, a tam pod bankiem chyba jakiś społeczny komitet się
    zawiązał...chyba też pójdę się zapisać, kto wie co się może stać jutro ;-D

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-01-14 22:15:13
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "kasownik" news:gklks8$29o4$1@news2.ipartners.pl

    > Coś jest na rzeczy...
    > Przedwczoraj chciałem wyciągnąć i w jednym nie było a do drugiego
    > właśnie pakowali kasę...

    No to nie jest tak tragicznie z tymi bankomatami w twojej okolicy - sam
    przecież piszesz, że pakowali do bankomatu kasę :)

    Ja natomiast miałem dzisiaj taki dzień, że trzeba było trochę "podoić
    ścianę" i z bankomatu euronetu zostało wyciągnięte ponad 15k :) Kiedy
    wieczorem obok niego przechodziłem nadal działał. Jaki z tego wniosek? A no
    taki, że GW sieje panikę (w te klocki to oni dobrzy są) a to, że kilka
    euronetów to jeszcze nie powód do wyrywania włosów z głowy i tworzenia
    czarnych wizji :)

  • 5. Data: 2009-01-15 05:55:20
    Od: BK <b...@g...com>

    On 14 Sty, 23:15, "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> wrote:
> [...]
    > taki, że GW sieje panikę (w te klocki to oni dobrzy są) a to, że kilka
    > euronetów to jeszcze nie powód do wyrywania włosów z głowy i tworzenia

    GW sie robi wiarygodna jak ich Fakt czy SE.

    Zwlaszcza jesli chodzi o wiadomosci gospodarcze. Sami juz nie wiedza
    na jakim swiecie zyja. Raz pisza, ze ceny mieszkan spadna 30%, raz, ze
    taniej juz nie bedzie. Raz psiza, ze przedsiebiorcy w Polsce beda
    zatrudniac - nastepnego dnia, ze beda zwalniac na potege.

    Teraz sie bankomatow czepili bo jakis czytelnik akurat mial pecha i
    bankomat byl nieczynny.

    Ciekawe czy jakbym im napisal maila, ze Warszawa jest bombardowana, bo
    pod moim blokiem jest krater (bo buduja drugi blok:P) to to
    opublikuja.

    Chyba grupowe zwolnienia sie odbily na jakosci. Co raz wiecej bledow,
    literowek, pomylek, zmylek i taniej sensacji. Kurcze niedlugo nie
    bedzie juz czego czytac.

  • 6. Data: 2009-01-15 08:12:34
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia 2009-01-14, o godz. 21:55:20
    BK <b...@g...com> napisał(a):

    > GW sie robi wiarygodna jak ich Fakt czy SE.

    Co się dziwisz. Teraz wszystko co ma w temacie lub treści magiczne
    słowa "kryzys" "recesja" idzie od razu na pierwszą stronę ;)

    PS A tak ogólnie to dziennikarstwo zeszło już do poziomu szukania
    taniej sensacji i nic ponad to. Przykre, ale niestety prawdziwe.

    Xenocide

  • 7. Data: 2009-01-15 08:40:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" 20090115091234.5197417c@hellcartel

[...]

    Mówisz, że w dobie kryzysu, szukają oszczędności/taniości? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2009-01-15 09:31:32
    Od: BK <b...@g...com>

    On 15 Sty, 09:12, xbartx <b...@h...net> wrote:

> [...]
    >
    > --
    >
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough

    Tylko sie pojawia pytanie - co czytac w metrze, pociagu lub autobusie?

    Top gear jest fajny ale malo branzowy - mimo, iz Clarkson pisze o
    kryzysie :)

  • 9. Data: 2009-01-15 17:00:40
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    >GW sie robi wiarygodna jak ich Fakt czy SE.

    w dodatku sami napędzają kryzys - Agora zapowiedziała zwolnienie kilkuset
    pracowników w związku ze zbliżającym sie kryzysem

  • 10. Data: 2009-01-16 19:34:28
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    BK zapodal(a):

    > Tylko sie pojawia pytanie - co czytac w metrze, pociagu lub autobusie?
    >
    > Top gear jest fajny ale malo branzowy - mimo, iz Clarkson pisze o
    > kryzysie :)

    'metro' lub inną miejską darmową gazetę, które mają tę zaletę że da się
    co interesujące przeczytać w czasie jazdy i można zostawić dla następnego:)
    Można też obserwować forexa na komórce ;)

    --
    pozdrawiam, Zbylut