    From: "KK" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bogaćcie się! Kołodko radzi jak!
    Date: Mon, 13 Jan 2003 15:48:14 -0500

    "Nicek" <n...@g...pl> wrote in message
    news:3E2313B9.AE0BBD86@gazeta.pl...

    > Koleś, jak chcesz sobie porzucać obelgami, to porzucaj na własną żonę.
    > Bo na forum publicznym zwyczajnie się kompromitujesz.

    No i po co się denerwujesz, twoja wiedza o funkcjonowaniu rynku opiera sie
    na wysłuchaniu paru wykładów, gdzie piękna teoria głosi jakie to wszystko
    jest proste.
    Kilka osób na grupie próbuje ci już udowodnić, że twoje myslenie prowadzi do
    nikąd, a ty się upierasz jak baran.
    Jest to mój ostatni post w tym wątku i nie będę dyskutował z obrazem.

    > Sam sobie przeczysz. Najpierw twierdzisz, że trzeba pomóc firmom, a
    > potem, że nie, bo ludzie to nie firmy i trzeba pomóc ludziom. Zdecyduj
    > się. Nie zapominaj, że firmy to właśnie ludzie. Przede wszystkim ludzie.
    > Jeżeli uda się zlikwidować defeicyt w obrotach z zagranicą to jest klucz
    > do rozwoju firm polskich (a zarazem przyczyna). Nie wszyscy przecież
    > żyją z zasiłku. Ciągle część ludzi pracuje w firmach. A to, że "w naszym
    > państwie nikt na to nie zwaraca uwagi" to już chyba należy potraktować
    > jako dowód Twojego braku zainteresowania polityką prowadzoną przez
> [...]

    Nie przeczę sobie, tylko ty nie zrozumiałes. Powiedziałem pomóc firmą, ale
    nie kosztem pozostałych ludzi.
    A do tego prowadzi dewaluacja złotówki.
    I nie opowiadaj mi tresci swojego ostatniego wykładu o obrotach i
    deficytach.

    > Niezbyt dowcipne.

    No własnie. Tylko sami na niego zapracowalismy.

    EOT