eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibłąd banku: wyplata osobie, ktora nie miala prawa do wyplaty › Re: błšd banku: wyplata osobie, ktora nie miala prawa do wyplaty
  • Data: 2007-09-12 09:57:55
    Temat: Re: błšd banku: wyplata osobie, ktora nie miala prawa do wyplaty
    Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Sep 10, 9:30 pm, Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> wrote:

    > jeszcze jedno jest do ustalenia: czy kasjerka wiedziała o
    > zastrzeżeniu? Przecież mogło być i tak, że ktoś go nie wprowadził do
    > systemu.
    > --
    > Jarek Andrzejewski

    Witam,

    W systemie zastrzezenie bylo wprowadzone na 100% (jak bylo napisane w
    pierwszym liscie : )

    Co sie dzieje teraz:
    obsluga przekazala sprawe do placowki - ktos ma sie ze mna
    skontaktowac - i tak to juz trwa od piatku - nikt nie dzwoni. Do
    banku ja dzwonie i mam ping-pong od jednej pani do drugiej - kazda
    mowi, ze to nie jej sprawa i odsyla do innej az trafiaja na te, ktorej
    akurat nie ma i telefon sie urywa(!) Obsluga inteligo caly czas mowi:
    czekac trzeba, az zadzwonia.. A pieniedzy nie mam na koncie.