  • Data: 2007-11-18 12:20:30
    Temat: Re: bilansowanie w mbanku w k. hipotecznym
    Od: "John Cleese" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "=== igoR ===" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:fhnfsk$ite$1@inews.gazeta.pl...

    > Wziąłeś kredyt na 300 000. Na eKoncie leży 100 000. Odsetki liczą Ci od
    > kwoty
    > 200 000. W następnym miesiącu na eKoncie leży 50 000, więc kolejną ratę
    > liczą
    > Ci z odsetkami od kwoty 250 000. Pomijam ratę, która pomniejszyła
    > zadłużenie w
    > ub. m-cu. Według mnie to taki bajer marketingowy, bo o ile można na koncie
    > osobistym mieć 3000 czy 5000, nikt nie trzyma więcej. Jak mam grubszą kasę
    > zaraz ją inwestuje, aby nie traciła na wartości. Więc jeśli to jeden z,
    > jak
> [...]

    Dzięki Igor - faktycznie - nie ma sensu akurat na to zwracać uwagi, bo jeśli
    np. 100k ma ci leżeć na koncie przez miesiąc - toż to czysta głupota!
    Inna prawda jest taka, że mbank ma relatywnie dość niskie koszty
    okołokredytowe. Choć bywają lepszez banki jeśli już jesteśmy przy 300k -
    polecam www.ehipoteka.com