    From: amd <d...@u...gda.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bezpieczeństwo a' la Inteligo - tp mit :-(
    Date: Thu, 04 Apr 2002 13:09:50 +0200

    blad wrote:

    > Użytkownik "amd"
    > klucza

    > ? Co
    >
    > nie chodzi o lamanie ale o wzajemne zaufanie i standardy - bank wie ze to
    > ja a ja wiem ze to z bankiem sie polaczylem.
    > uzywanie samego klucza pgp to jakby polsrodek - w Fortisie bez problemu
    > przestawia sie na klucz funkcjonujacy w PKI
    > *** blad ***

    Jezeli znasz instytucje w Polsce w ktorej nie panuje burdel to wymien. W
    kazdej jest bajzel. Chaos tworzy liczba uzytkownikow. Bylo, jest i bedzie.
    A jesli chodzi o certyfikaty ... :-) mozesz udowodnic ze proste logowanie sie
    w systemie nie potwierdza jej tozsamosci ? (haslo zaszyfrowane zwykla funkcja
    jednokierunkowa, serwer przechowujacy liste hasel zaszyfrowanych) ? Ty i tak
    wiesz ze to bank dzieki CA (a wlasciwie dzieki temu co ci napisze Twoja
    przegladarka). Oczywiscie ja zakladam ze kazda wazniejsza operacja wymaga
    kolejnej, innej metody potwierdzenia tozsamosci.
    amd