    From: Robert Kois <k...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bankowa bezczelność allegro
    Date: Fri, 2 Apr 2010 18:02:01 +0200
    Sender: k...@h...pl

    Dnia Fri, 2 Apr 2010 17:57:42 +0200, Irokez napisał(a):

    > Ja pisze gdzie mam, nie wstydze się tego
    > Wysyłałem towar także każdego dnia po 17-stej a w soboty mam dzień wolny
    > więc i o 8 rano mogę.
    > Nie wiem jak chcesz przeskoczyć temat "mam następnego dnia" kiedy ktoś kupi
    > coś w piatek wieczorem.
    > Ale może po prostu czegos nie widze bo mało sprzedaję choć konto mam ponad 8
    > lat. Wszyscy są zadowoleni jak do tej pory terminowością otrzymania towaru.

    Jeszcze raz. Nie wymagam wysyłania natychmiast (to był przykład) i dlatego
    uważam, że wysyłanie towaru dopiero po tym jak sprzedający sobie przeleje z
    PzA do siebie za bezsensowny.

    > Jak dla mnie PzA jest pod względem sensu mocno naciagane. Nie idzie za tym
    > żadna ochrona kupującego. I patrząc na ostatnie ruchy oraz teksty na A-Caffe
    > chyba bardziej uwierzę w skan potwierdzenia przelewu od kupującego niż z A

    Konkrety poproszę. I nie anonimowe głosy z forum, tylko konkretne
    przypadki, że PayU nie przelało w wymaganym terminie pieniędzy
    sprzedającemu.

    --
    Kojer