  • Data: 2003-07-01 07:56:06
    Temat: Re: bank z klasą, czy taki istnieje?
    Od: Internet User <u...@i...org> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 30 Jun 2003 21:51:23 +0200, "alf2003" <a...@u...wp.pl>
    wrote:

    >Przyznam, ?e bardzo zrazi? mnie Multibank, bo ilo?? faux pas, które
    >pope?nili w kontaktach ze mn? (pomy?ki adresowe, bl?dy na rachunkach,
    >arogancka obs?uga w oddziale) przekracza powoli próg tolerancji.

    Ja mam konto w Multibanku ponad rok. Kiedys to byl wspanialy bank. A
    teraz ciagle napotykam jakies absurdalne sytuacje. A to dodzwonic sie
    nie mozna, a to obsluga nieuprzejma, nieprzygotowane dokumenty,
    nienalezne prowizje itp.

    Tez zaczalem szukac innego banku. Ufff... czy w Polsce nie moze byc
    jednego porzadnego banku z prawdziwego zdazenia???

    pwas