  • 21. Data: 2004-05-27 20:50:32
    Temat: Re: Zyski Inteligo :)
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Niech pozna troche folkloru ;)

    No ale, żeby tak od razu do PKO BP ;-))))) ? A tak poważnie, to wszystko
    zależy od placówki. Niektóre to głeboki PRL, ale są też takie na całkiem
    niezłym poziomie.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 22. Data: 2004-05-27 21:04:37
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c95k9k$jvu$...@n...onet.pl,
    Glenn <g...@b...pl>:

    > No ale, żeby tak od razu do PKO BP ;-))))) ?

    Nie od razu: raz juz byl krotko w Kredyt Banku :)

    > A tak poważnie, to
    > wszystko zależy od placówki. Niektóre to głeboki PRL, ale są też
    > takie na całkiem niezłym poziomie.

    Ta jest chyba jeszcze z tych lepszych, zreszta powstala niedawno.

    --
    Robert

  • 23. Data: 2004-05-28 06:07:40
    Od: "mac" <m...@k...net.pl>

    > No dobra, to rozwine mysl. Wczoraj bylem w placowce PKO BP, po raz
    pierwszy
    > w tym wieku. Bylem odebrac rekompensate za zalegle pensje z roku 1991.
    > Na obu kasach wisialy duze kartki, ze program rekompensat - obsluga poza
    > kolejnoscia. Przeprosilem wiec kolejke i podszedlem (nie mialem obiekcji,
    > ani kolejka tez, bo bylem jednoczesnie z dzieckiem na reku). Pan mnie
    > obslugiwal przez ... 30 minut, pani z drugiej kasy w tym czasie poszla
    jesc
    > kanapke, choc uwidocznione godziny przerwy tego nie usprawiedliwialy.
    Jedna
    > pani opowiadala drugiej pani, ze przychodzi o 9 (wtedy otwieraja
    > ekspozyture), i czasem nie zdazy z banku do domu przed powrotem meza z
    > pracy. Naprawde zal bylo mi ludzi w kolejce, choc z drugiej strony nie
    > rozumiem, czemu niektorzy sie tak mecza.
    >
    > P.S. Rekompensate wzialem w gotowce, choc ponad 2 tys., bo nie chcialem
    juz
    > przedluzac, dziecko mi sie znudzilo.

    ja tez mialem rekompensate odebrac 25 V bylem na poczatku miesiaca wypisalem
    polecenie przelewu
    na Inteligo (trwalo to moze 5 minut)
    25 V do poludnia pieniadze byly na koncie...

    m.

  • 24. Data: 2004-05-28 07:08:02
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    > No dobra Robercie - rekompensata rekompensatą, ale niewinne dziecko ciągać
    > do placówki PKO BP ;-))))) ? Wstydź się ;-)))

    a z okazji dnia dziecka pojedzie do Banku Spółdzielczego w Dalabuszkach
    konto otwierać ;))))

  • 25. Data: 2004-05-28 08:12:16
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > a z okazji dnia dziecka pojedzie do Banku Spółdzielczego w Dalabuszkach
    > konto otwierać ;))))

    ;-)))) Ale po Dniu Dziecka jest Dzień Taty i wtedy latorośl może się zemścić
    wyciągając protoplastusia w jakieś inne zakazane miejsce ;-)))))

  • 26. Data: 2004-05-28 08:14:18
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nie od razu: raz juz byl krotko w Kredyt Banku :)

    No widzę, że Go edukujesz intensywnie ;-))))

    > Ta jest chyba jeszcze z tych lepszych, zreszta powstala niedawno.

    Niech Cię nie zmyli wygląd zewnętrzny - akurat nie ma to związku. PKO BP
    placówki wyremontował, a i tak pozostał podział na te z PRL i te bardziej
    cywilizowane ;-))))

  • 27. Data: 2004-05-28 16:06:18
    Od: "CKY" <c...@g...pl>

    > Niech Cię nie zmyli wygląd zewnętrzny - akurat nie ma to związku. PKO BP
    > placówki wyremontował...

    Ale nie wszystkie. W oddziale w Chodzieży kilka miesięcy temu remont zaczął
    się kilka miesięcy temu. Wszystkich pracowników (bezpośrednia obsługa i back
    office) zgromadzono w jednym pomieszczeniu i zaczęli remont, który dość
    szybko utknął w miejscu. Od ładnych paru miechów nie dzieje się nic, bo "nie
    ma środków na remont". I wszyscy kotłują się razem. I widoków żadnych na
    koniec remontu. PRL jak żywy.

    CKY

  • 28. Data: 2004-05-28 17:07:24
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c96sah$su6$...@n...onet.pl,
    Glenn <g...@b...pl>:

    > Niech Cię nie zmyli wygląd zewnętrzny - akurat nie ma to związku. PKO
    > BP placówki wyremontował, a i tak pozostał podział na te z PRL i te
    > bardziej cywilizowane ;-))))

    Piszac "powstala" mam na mysli takze mury :)

    --
    Robert