  • 11. Data: 2012-05-27 08:53:52
    Temat: Re: Zróznicowane kiedyś forum dyskusyjne zamieniło się w...
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Nikogo jednak nie obchodzą spółeczki które można kupić za psie
    > pieniądze.

    No nie wiem kolego Root czy akurat teraz to dobry moment na zakupy...
    Przy okazji aktualnych spadków nie sposób nie wspomnieć o czarnej wizji
    Szczepanika na monthly z zasięgiem na 1600...

    Indeksy znokautowane, teraz czarne chmury nad KGHM i miedzią
    <http://wiadomosci.stockwatch.pl/indeksy-znokautowan
    e-teraz-czarne-chmury-nad-kghm-i-miedzia,analizy-paw
    la-szczepanika,21890>

    <http://wiadomosci.stockwatch.pl/wp-content/uploads/
    2012/04/analiza_indeksu_WIG20_2012_04_24.png>

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 12. Data: 2012-05-27 12:16:01
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

> [...]
    > ghm-i-miedzia,analizy-pawla-szczepanika,21890>
    >
    > <http://wiadomosci.stockwatch.pl/wp-
    content/uploads/2012/04/analiza_indeksu_WIG

    Wszyscy są bardzo zgodni.

    http://wyborcza.biz/Gieldy/1,114507,11800607,Anality
    cy__Czeka_nas_kolejna_fala
    _spadkow_na_gieldzie.html

    Pora chyba zacząć myśleć pod prąd :).

    Też już dawno temu obstawiałem 1780, ale teraz muszę to przemyśleć, wszyscy
    nie mogą mieć racji.

    kc

  • 13. Data: 2012-05-28 18:22:09
    Od: root <a...@j...com>

    Dnia Sun, 27 May 2012 08:53:52 +0200, Endriu napisał(a):

> [...]
    la-szczepanika,21890>

    > <http://wiadomosci.stockwatch.pl/wp-content/uploads/
    2012/04/analiza_indeksu_WIG20_2012_04_24.png>

    O KGH nie myślałem. Poczekam az spadnie na 60zł ;). Zwłaszcza że SP nie
    chce się już dzielić z akcjonariuszami dywidendą i woli wypłatę w postaci
    podatku. W połączeniu ze spadającymi cenami miedzi obawiam się że zysk
    netto nie będzie bił rekrdów.

    Zauważyłem jednak że wiele firm odbiło się w w 2009 wtedy gdy osiagnęły
    'poziom absurdu' tzn. ich kapitalizacja była poniżej różnicy
    Atkywa obrotowe - wszystkie zoobowiązania.
    To tak jakby kupować spółkę, wyrzucić budynki, maszyny itp na śmietnik,
    ściągnąć należności, spłacić wierzycieli i jeszcze wyjść na swoje.
    Już w tej chwili niektóre firmy są bliskie tego poziomu. Nie jakieś tam
    plajtujące badziewia albo 'konsultanci' z NC, ale sensowne firmy, które od
    lat już działają i mają zyski.
    Ryzykanci mogą spróbować w budowlance. Na pewno znajdzie się parę firm z
    tej branży, które przetrwają Euro2012 a wtedy ich potencjał będzie spory.

  • 14. Data: 2012-05-29 23:15:44
    Temat: Re: Bo to forum dyskusyjne probowano zamienic w polityczne
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 22 Maj, 20:52, "Loser" <l...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    >
    > 3/ bo podobnie jak czesc najstarszej "kadry", ktorzy przeszli na stanowiska
    > analityczne w Parkiecie i na Bankierze wiele osob przeszla rowniez tam
    >
    > 4/ bo problemy techniczne z wysylaniem postow - nie whocdz, nie widac ich, co
    > z niusami onet??
    >
    > 5/ bo generalnie sie udzial indywidualnych zmniejszyl, a fundy, a tym bardziej
    > kompy nie potrzebuja grupy , no moze poza taka utajniona dla "obcych"
    >
    > 6/ chyba najwazniejsze
    >
    > Bo to forum dyskusyjne probowano zamienic w polityczne !!!
    >
    > Nicki sami mozecie podac - o ile nie woleliscie zapomniec

    POlszewickiego salonu tutaj nie będzie buhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa