  • 21. Data: 2013-05-24 07:40:53
    Temat: Re: Zmiany w TOiP Deutsche Bank
    Od: quiris <l...@b...biz>

    On 2013-05-23, Rafal M <r...@g...com> wrote:

    > BTW czy DB przypadkiem nie gwarantowal bezplatnosci konta DBnet do
    > konca 2013 roku?

    Formalnie to konto było i pozostaje bezpłatne.

    Pojawia się tu opłata za korzystanie z karty debetowej, której nie było i
    która - zwróćcie uwagę - to opłata nie jest wyszczególniona w zestawienie zmian.

    Wystarczy zastrzeć kartę i temat bezpłatności konta załatwiony.

    --
    Pozdrawiam,
    Robert

  • 22. Data: 2013-05-24 08:58:00
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > No dobrze, nie będę się narzucał Helmutom. Trzeba się będzie przejść i
    > zamknąć konto.

    Ja zupełnie bez pomocy jasnowidza zamknąłem konto kilka miesięcy temu.
    Dla mnie nawet ta jedna operacja kartą miesięcznie była zbyt uciążliwa.

    --
    Grzexs

  • 23. Data: 2013-05-24 09:01:39
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Ejże, meritek chciał kasę za kartę. Getin i Sync.

    A IdeaBank? Coś mi chodzi po głowie, że nowi klienci już muszą baninę
    (neologizm utworzony od słów ,,bank" i ,,danina") zapłacić, ale może coś
    mi się pomerdało.

    --
    Grzexs

  • 24. Data: 2013-05-24 09:05:30
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Grzexs napisał(a) :
    > nowi klienci już muszą baninę
    > (neologizm utworzony od słów "bank" i "danina")

    A może danina od baranów, które tam trzymają konto? ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

  • 25. Data: 2013-05-24 19:21:03
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 23 Maj, 23:04, assembea <a...@i...pl> wrote:

    > Kiedy trzeba najpóźniej wypowiedzieć konto, żeby załapać się na tryb braku zgody na
    proponowane zmiany? I jak to zrobić? Telefonicznie? Wysłać im wypowiedzenie pocztą za
    potwierdzeniem odbioru?

    Najpozniej na jeden dzien roboczy przed zmianami.
    Ja bylem dzisiaj w oddziale i zlozylem pismo.

    Pewnie mozna wyslac tez poczta (liczy sie data wplywu do nich).

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 26. Data: 2013-05-24 23:12:42
    Od: gral <n...@e...pl>

    Grzexs napisał(a):

    > A IdeaBank? Coś mi chodzi po głowie, że nowi klienci już muszą baninę
    > (neologizm utworzony od słów ,,bank" i ,,danina") zapłacić, ale może coś
    > mi się pomerdało.

    Naprawdę nikt nie skojarzył, że...BZWBK ma konto i kartę za free?
    Konto Godne Polecenia, a jakże.
    Co prawda nie wszystkie bankomaty za darmo, no ale darowanemu kontu... ;)

  • 27. Data: 2013-05-25 08:07:27
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu piątek, 24 maja 2013 23:12:42 UTC+2 użytkownik gral napisał:
    > Naprawdę nikt nie skojarzył, że...BZWBK ma konto i kartę za free?
    >
    > Konto Godne Polecenia, a jakże.
    >
    > Co prawda nie wszystkie bankomaty za darmo, no ale darowanemu kontu... ;)

    A w dodatku promocja goni w nim promocję... Aktualnie są 2 do wyboru za otwarcie:
    http://blog.bzwbk.pl/2013/05/wyplacaj-przekazy-weste
    rn-union-w-bankomacie-i-odbierz-50-zl
    https://www.facebook.com/bzwbk/posts/101517068000736
    94

    Oraz jedna po otwarciu:
    http://www.bzwbk.pl/mikrosite/konta-osobiste/konto-g
    odne-polecenia-2/konto-godne-polecenia.html#zyskaj-d
    o-70zl

  • 28. Data: 2013-05-25 16:42:36
    Od: "oszczedny" <o...@p...pl>

    jest gdzies jakis wzor, daja je w oddziale czy moze samemu skleciles?

    pozdrawiam
    oszczedny

  • 29. Data: 2013-05-25 20:32:19
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 25 Maj, 16:42, "oszczedny" <o...@p...pl> wrote:
    > jest gdzies jakis wzor, daja je w oddziale czy moze samemu skleciles?

    Sam sklecilem takie oswiadczenie + standardowa formula o cofnieciu
    zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 30. Data: 2013-05-26 05:54:14
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2013-05-22 23:04, Liwiusz pisze:

    > Do gdzie teraz można mieć bezpłatne konto z bezpłatną kartą do wypłaty z
    > bankomatu bez konieczności robienia jakichś obrotów?

    A gdzie teraz na tych samych warunkach (lub innych, niezbyt wymagających
    typu 1 trans./m-c) można założyć koto małolatowi 14-letniemu? Widzę, że
    Helmuty małolatom kuku zrobiły już w lutym... :(