    From: Krzysiolek
    <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zmarł mi mąż ma(miał) w banku ponad 30 000 zł.
    Date: Wed, 19 May 2004 11:14:14 +0200
    Sender: t...@r...pl

    On Tue, 18 May 2004 18:57:46 +0200, Jarek Bialy
    <jarekbjeden@_usunto_plusnet.pl> wrote:

    >Monika Wieczorek wrote:

    Po pierwsze moje kondolencje :-(

    >Witam,
    >Co do pierwszego to nie wiem - być może chodzi o podatek od masy spadkowej.

    A po drugie, rozumiem ze jest podatek od spadku (choc nie popieram
    karania ludzi za to ze zmarl im malzonek czy rodzice).

    Ale przeciez jest cos takiego jak wspolnota majatkowa malzonkow.
    Skoro jest wspolnota, to te pieniadze sa wspolne i nie mam mowy o
    zadnym spadku. W sumie malzenstwo moze trzymac wspolne pieniadze na
    koncie jednego z nich i dalej sa one wspolne. Np. gdyby jedno narobilo
    dlugow to taki US dlugo by sie nie zastanawial zeby zajac forse z
    konta drugiego wspolmalzonka.
    To dlaczego mialoby sie placic podatek od spadku odbierajac swoje
    wlasne pieniadze?