  • 1. Data: 2013-09-24 17:54:13
    Temat: Złożył pozew o unieważnienie kredytu we frankach.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Chyba jest bez szans. Sam przeciw armii prawników banku.

    http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35798,14663727,Krak
    owianin_zlozyl_pozew_o_uniewaznienie_kredytu_we.html

  • 2. Data: 2013-09-24 21:32:24
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "wiatrak" napisał w wiadomości grup

    > Chyba jest bez szans. Sam przeciw armii prawników banku.
    >
    > http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35798,14663727,Krak
    owianin_zlozyl_pozew_o_uniewaznienie_kredytu_we.html

    Cwaniak usiłuje grać na czas. Próbuje sobie jeszcze przez trochę pomieszkać
    w miarę za darmo. Kto wie czy nie okaże się w trakcie procesu, że był przez
    bank molestowany.

    Trudno sobie wyobrazić aby w przypadku jako takiej współpracy kredytobiorcy
    bank przystępował do egzekucji z nieruchomości. W przypadku firm jak
    najbardziej można sobie to wyobrazić, ale jakieś tam mieszkanie to żaden tam
    łakomy kąsek dla banku.

  • 3. Data: 2013-09-24 21:32:31
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > Chyba jest bez szans. Sam przeciw armii prawników banku.

    Gość jest bez szans... tylko pogorszy swoją sytuację...

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 4. Data: 2013-09-24 21:51:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-24 21:32, wromek pisze:

    > Gość jest bez szans... tylko pogorszy swoją sytuację...

    Za granicą się udawało, więc czemu nie spróbować i u nas?

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2013-09-24 22:48:53
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Za granicą się udawało, więc czemu nie spróbować i u nas?

    tonący brzytwy się chwyta

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2013-09-25 00:43:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Początkowo post był dłuższy, ale z 8 KB wyciąłem tylko
    fragment. To znaczy... 8 KB post ów ma teraz, ale
    w planach mam jego ,,dokończenie''...

    "MarekZ" l1spc9$29p$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Cwaniak usiłuje grać na czas.

    Pomysł o tym, że nieruchomości nie będą stale taniały, że być
    może właśnie teraz następuje zwrot w sytuacji, że właśnie
    zaczynają drożeć i że wiadomy cwaniak (tak go nazałeś Ty,
    nie ja) odbije straty...

    Zyska na czasie, grając na zwłokę. I ten czas przyniesie
    wzrost wartości mieszkania stanowiącego zabezpieczenie
    hipoteczne wiadomego kredytu. Bank uspokoi się i tego
    człowieka nie wywali na zbity pysk w czasie, gdy ceny
    mieszkań są prawdopodobnie najniższe...

    Teraz przypomnij sobie, że budujemy dobre relacje z bankami. :)
    [dobre dla nas, a jednak wiadomy krakowianin to klient
    bankowy, czyli jeden z naszych]

    I pomyśl o banku, który spokojnie kosił do czasu, gdy mieszkania
    zaczynają iść w górę. Jeśli istotnie bank szuka polubownego
    rozwiązania, chyba może zaczekać trochę, skoro dookoła słychać,
    że nieruchomości już nie tanieją, a gdzieniegdzie nawet zaczynają
    powoli drożeć. Kredytobiorca traci na drożeniu Franciszka oraz na
    tanieniu mieszkań, na co przystał w czasie zawierania umowy, ale
    dlaczego z tego powodu ma iść pod most?...

    ZCR(ozumiem) -- nie o to chodzi, że klient przestał płacić, ale
    o to, że Franciszek podrożał a mieszkanie potaniało i w efekcie
    bank uznał, iż nieruchomość nie stanowi już zabezpieczenia kredytu...

    Jeśli nie podoba się Tobie (i innym osobom) zarabianie na
    spekulacjach walutowo-mieszkaniowych, zauważ, że w tej akurat
    chwili to bank chce tanio nabyć lokum, aby cieszyć się...
    Wiadomo czym...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Co usunąłem z początkowego ;) postu?... Szczegółowe
    opisanie wiadomego procederu (Franio w dół, nieruchomość
    w górę; kredyt dla nielicznych (,,mających'' zdolność kredytową) spłacany
    przez studentów i im podobnych (którym wiadomej zdolności brakowało) wraz
    z pułapką zastawioną na nieświadomych naiwniaków -- to było nudne, gdyż
    każdemu znane...

    Pominąłem też to, co i tak kiedyś będę musiał :) napisać, odpierając
    ,,brutalne ataki'' ;) dotyczące mojej osoby, rzekomo mściwej, :)
    paktującej z szatanem (albo i z kilkoma szantami naraz), nienawidzącej
    każdego do przesady i niszczącej każdego, kto nadepnie mi na odcisk,
    a że całe moje ciało mam/jest zbolałe... ;) Skrócić tego wywodu (obrony
    siebie samego) nie mogę, bo IMO to nie jest możliwe, a dopisania jedynki
    przed wiadomą (wiadomą? -- chodzi o 8 KB) ósemkę chwilowo nie chcę...
    W skrócie mogę jeno napisać -- bronię się i nie dążę do wojny, ale
    do spokojnego życia... Zamieszczę natomiast zgryźliwy żart q pamięci
    i rozwadze:

    -- Pobudowali wszędzie dookoła...
    -- No... Galerie budują. :) Tego chciałeś. :)
    -- Ale nie mogę przejść na przeciwległą stronę ulicy...
    -- Niby tak... Ale inni ludzie też nie mogą. :)
    -- Żabom robią przejścia...
    -- Ale ty nie jesteś żabą. :)
    Jesteś przecież Księciem. ;)

    To tak w skrócie. ;) Sto tysięcy ;) lat minie, zanim dziwni ludzie
    pojmą, że jestem Królewski Elfem, zaś Księciem -- jeno/tylko Arkedocji,
    którą zachowałem jedynie w prawach Pueruanii i w marzeniach wielu ludzi,
    którzy niszczyli mój świat z zapałem godnym naśladowania?... ;) No..,
    Z zapałem... ;) W skrócie (nie w rozwinięciu) -- jako że broniąc się,
    musiałem też dać opis i tego czasu (niemal całego mojego życia) gdy
    traciłem wielokrotnie majątki (przy uciesze wielu, którzy później
    tego tracenia żałowali) ze spokojem zachowując życie i (z nadzieją
    lub bez) budując kolejny swój świat...

    Nie tęsknij dzisiaj za wczorajszym dniem -- wczorajszy
    dzień był dniem dzisiejszym wczoraj. :) Dzisiaj jest
    nowy dzień -- być może piękniejszy od wczorajszego,
    być może jutro zatęsknisz właśnie za nim, a o dniu
    minionym/wczorajszym nawet nie zechcesz pomyśleć...

    Ja traciłem nieraz wszystko lub prawie wszystko a z każdej
    opresji wychodziłem słabszy, starszy, ze świadomością
    straconego czasu... Każda strata zbliżała mnie do Boga,
    ukazywała mi moją niefrasobliwość, dzieliła ludzi na
    dobrych (uczciwych) i złych (nieuczciwych) ukazując
    i dobroć Bożą, i przewrotność ludzką...

  • 7. Data: 2013-09-25 08:28:41
    Od: z <...@...pl>

    > Jeśli nie podoba się Tobie (i innym osobom) zarabianie na
    > spekulacjach walutowo-mieszkaniowych, zauważ, że w tej akurat
    > chwili to bank chce tanio nabyć lokum, aby cieszyć się...
    > Wiadomo czym...

    Się podpisuję.

    Jak skracasz to lepiej Ci wychodzi. :-)

  • 8. Data: 2013-09-25 08:46:59
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    1. Taki mały hincik:
    jeśli bank wypowiedział umowę kredytu (który nota bene był pewnie fajnie
    obsługiwany póki się to klientowi podobało a teraz już nie to idzie do sądu)
    w CHFach to następuje przewalutowanie kredytu na PLN i z np. 660 tys. PLN
    się robi 1050 tys. PLN a nieruchomość do tej wartości będzie dłuuugo drożeć.

    2. Bank nie nabywa, nie dostaje, nie przejmuje nieruchomości ani nie ma
    interesu w tym, żeby ją odebrać klientowi...
    A nawet gdyby (bo jest taka potencjalna ale bardzo mała możliwość) to nie
    rozumiem czym miałby się cieszyć?

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 9. Data: 2013-09-25 08:52:35
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > Za granicą się udawało, więc czemu nie spróbować i u nas?

    Wszędzie za granicą to są wszystko wyroki w pierwszych instancjach a gazety
    i inne już odtrąbiły wielkie halo.
    U nas nie pozwoli na to ani KNF ani banki same w sobie, bo miałyby za dużo
    do stracenia kosztów, które później musieliby przenieść na innych klientów.
    Może się trafi kilku tępych sędziów, którzy to przyklepią w pierwszej
    instancji ale ogólnie za małe szanse na rewolucję.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 10. Data: 2013-09-25 10:25:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wiatrak" napisał w wiadomości
    >Chyba jest bez szans. Sam przeciw armii prawników banku.
    >http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35798,14663727,Kra
    kowianin_zlozyl_pozew_o_uniewaznienie_kredytu_we.htm

    Pytanie czy on ma prawnika.
    Bo uniewaznienie ... prosze oddac te franki i uniewazniamy.

    Gdzies jest tez pewnie wniosek, ktory sam wypelnil.

    Wyroki sadow rejonowych rozne bywaja, ale tu nie ma co pisac o
    bohaterze przeciwko armie prawnikow - w tym banku byc moze trzymamy
    oszczednosci :-)

    J.