  • 21. Data: 2010-09-28 15:18:03
    Temat: Re: Złoto. Uwaga na poparzenia !!!
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Dzisiaj miało być zupełnie co innego, ale ostatnie 12h zmieniły mój
    > pomysł na wpis. Wczoraj w autobusie usłyszałem jak dwie kobiety
    > rozmawiają o złocie. Po 20:00 w TVN CNBC był spory materiał o złocie. I
    > wreszcie dziś rano w kiosku, zobaczyłem iż tematem numer 1, na pierwszej
    > stronie Gazety Wyborczej jest złoto i ponad 30% stopa zwrotu za ostatni
    > rok. Zapewne znacie ... te anegdotę o tym gdy ulica mówi kupować....
    > natychmiast sprzedawaj. Oj gorący to towar .... a jak gorący to może
    > poparzyć.

    jeżeli ktoś ma złoto od jakiegoś już czasu to teraz jest chyba dobry
    moment, aby się go pozbyc...drzewa nie rosną do nieba!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 22. Data: 2010-09-28 17:20:38
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Osobiście nie czuje pokusy by wskakiwac do tego pociągu teraz.
    Znalazłem to :
    http://inflationdata.com/inflation/images/charts/Gol
    d/Gold_inflation_chart.htm

    Dieter pokazuje wykres logarytmiczny, Jan liniowy, a tu trzeci na dokładke
    :)

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 23. Data: 2010-09-28 19:02:12
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 28 Sep 2010 15:15:20 +0200, Delfino Delphis napisał(a):

    > Bo autor dał crossposta.

    Autor Jan S. do niedawna był jeszcze ekspertem od testów telefonów na
    pl.misc.telefonia.gsm ale chyba się mu skończyły więc widać odkrył w
    sobie nowe powołanie eksperckie :/

    Xenocide

  • 24. Data: 2010-09-28 19:29:15
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "witrak()" <w...@h...com> wrote in message

> [...]
    > prowadzić na swojej liście ?
    >
    > Tu generalnie jest spokój, trzymamy się zasad, z rzadka tylko
    > pojawiają się jakieś flame'y, a oprócz dwóch typowych (ale
    > skutecznie tępionych) trolli jest atmosfera .
    >
    > Grupa zajmuje się bankami ! BANKAMI!!! nie perspektywami zarobku
    > na instrumentach lub towarach, które mają sens tylko, gdy obrót
    > dotyczy znacznych ilości/kwot, a więc w praktyce - na giełdzie.
    >
    > OD GIEŁDY (i od niekończących się kłótni) jest p.b.wgpw, więc
    > proszę idźcie tam. A jak się nie podoba, bo tam jest nieprzyjemnie
    > - to pamiętajcie, że sami to sobie zafundowaliście.

    ślepy jestes ?
    to crosspost

  • 25. Data: 2010-09-28 20:08:28
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 28 Sep 2010 21:29:15 +0200, george napisał(a):

    > ślepy jestes ?
    > to crosspost

    No i równie dobrze można to odczytać jako prośbę o nie cross-postowanie
    tutaj czyli na p.b.b tylko pozostanie w swoim grajdołku ze swoimi złotymi
    tematami ;)

    Xenocide

  • 26. Data: 2010-09-28 20:21:10
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 28-09-2010 o 21:02:12 xbartx <b...@h...net> napisał(a):

    > Autor Jan S. do niedawna był jeszcze ekspertem od testów telefonów na
    > pl.misc.telefonia.gsm ale chyba się mu skończyły więc widać odkrył w
    > sobie nowe powołanie eksperckie :/

    może. Ale za to nie stosuje wycieczek osobistych.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 27. Data: 2010-09-28 20:37:09
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message

    > No i równie dobrze można to odczytać jako prośbę o nie cross-postowanie
    > tutaj czyli na p.b.b tylko pozostanie w swoim grajdołku ze swoimi złotymi
    > tematami ;)

    zamiast sie rozpisywać gostek mogł najpierw sprawdzić sekcję
    "Newsgroups/to:"
    tyle w temacie.

  • 28. Data: 2010-09-28 20:43:18
    Od: "walter" <w...@o...mars>

    wazelina

  • 29. Data: 2010-09-28 20:50:47
    Od: "walter" <w...@o...mars>

    > Autor Jan S. do niedawna był jeszcze ekspertem od testów telefonów na
    > pl.misc.telefonia.gsm ale chyba się mu skończyły

    czyli jestes expertem od wgpw i o niczym innym nie masz zielonego pojęcia?
    :)))
    pewnie na odwrót

  • 30. Data: 2010-09-29 07:10:35
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    george wrote:

    > "xbartx" <b...@h...net> wrote in message

    > zamiast sie rozpisywać gostek mogł najpierw sprawdzić sekcję
    > "Newsgroups/to:"
    > tyle w temacie.

    Mógł. I sprawdził. A że chciał dać do myślenia i tym z p.b.w.,
    którzy w tym wątku nie uczestniczyli, dał próbkę stylu działania -
    w drugą stronę.

    witrak()

    PS. Kiedyś czytałem p.b.w. - z racji zainteresowań sprzed lat -
    ale mimo treningu przed wiekami na poland-l (kto wie w ogóle gdzie
    i kiedy to było?) nie zdzierżyłem. Teraz mam uczulenie :-|