  • Data: 2007-04-15 05:48:18
    Temat: Re: Złota kk BPH
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W regulaminie karty nic o tym nie ma, poza tym coś takiego mogłoby
    > (pytanie raczej do prawników) kłócić się z opcją spłaty

    Marcinie, wydaje mi się że regulamin nie może być sprzeczny z Prawem
    Bankowym. Więc nie musi mieć takich zapisów (choć informacyjnie mógłby)
    A zapis PB jest taki

    Art. 63d.
    2. Przeprowadzenie rozliczeń poleceniem zapłaty jest dopuszczalne pod
    warunkiem:
    4) że maksymalna kwota pojedynczego polecenia zapłaty nie przekracza
    równowartości,
    przeliczonej na złote według kursu średniego ogłaszanego przez Narodowy Bank
    Polski w
    ostatnim dniu kwartału poprzedzającego kwartał, w którym dokonywane jest
    rozliczenie
    pieniężne:
    a) 1.000 euro - w przypadku gdy dłużnikiem jest osoba fizyczna niewykonująca
    działalności
    gospodarczej,
    b) 50.000 euro - w przypadku pozostałych dłużników.

    Darek