    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zlodziejskie Spready na platnosciach karta - Sync
    Date: Tue, 9 Apr 2013 19:37:41 +0000 (UTC)

    Dnia Tue, 09 Apr 2013 19:25:58 +0200, Andrzej Kubiak napisał(a):

    > Jeśli spróbuje, wynikami podzieli się z nami po 60 dniach. Roboczych, a
    > jakże. :>

    Hmmm śmiem wątpić :) Moje kolejna reklamacja u nich odnośnie "Płacę z
    synkiem" teoretycznie to 30 dni roboczych, które minęło. I co? I nic.
    Zadzwoniłem na partyline i reklamacja w toku a bank działa pełną parą he
    he. O mojej poprzedniej karcianej to już nawet wspominać nie chcę, bo to
    jakaś masakra jest. Acha zgłosiłem to do KNF, ale prócz tego, że przyjęli
    to chyba nic więcej się nie wydarzyło a przynajmniej mi nic nie wiadomo.

    --
    xbartx