  • 11. Data: 2005-10-07 12:26:49
    Temat: Re: Zdechły mBank i Mul ti.
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Kiedy te marketoidy zrozumieją, że kłamać nie należy?
    >
    > "Przepraszamy, mamy awraię systemu dostepowego"
    >
    > Nie lepiej tak?

    Konkrety dla zainteresowanych też były:

    Autor: Zespół mBanku (mBank 07-10-05 13:19
    "Witajcie,
    informujemy, że serwis transakcyjny mBanku jest chwilowo niedostępny z powodu
    awarii urządzenia sieciowego. Mogą wystąpić również problemy z autoryzacją
    kart płatniczych. Trwają prace nad usunięciem problemu. Przewidujemy, że pełna
    funkcjonalność zostanie przywrócona w ciągu kilkudziesięciu minut. Serwis
    informacyjny mBanku funkcjonuje bez zmian. mLinia działa również w trybie
    informacyjnym. Za urtudnienia serdecznie przepraszamy."

    No i wszystko już działa.

  • 12. Data: 2005-10-07 12:42:58
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on 7 Oct 2005 14:26:49 +0200 "S.T." <n...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > "Witajcie,
    > informujemy, że serwis transakcyjny mBanku jest chwilowo niedostępny z powodu

    Hub im padł ;-)

    > Mogą wystąpić również problemy z autoryzacją
    > kart płatniczych. Trwają prace nad usunięciem problemu. Przewidujemy, że pełna

    przed chwilą wypłaciłem kasę w euronecie.

    btw tyle się mówi o bezawaryjnych systemach w bankach... :/

  • 13. Data: 2005-10-07 13:38:11
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "anonim" <***com@mail.com> napisał w wiadomości
    on 7 Oct 2005 14:26:49 +0200 "S.T." <n...@p...onet.pl> wrote:

    >Hub im padł ;-)

    Pani Jadzia zahaczyła nogą i wyrwałą kabelek ;)
    informatycy z firmy zewnętrznej szukają usterki ;)
    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2005-10-07 13:58:10
    Od: Adam P. <_555@nie_irc.pl>

    wrote: