    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zamykanie konta w Getin - parodia!!!
    Date: Fri, 17 Jul 2015 00:27:49 +0200

    m...@g...com napisał(a) w wiadomości:
    <7...@g...c
    om>...
    >Wczoraj zamykałem konto w getinionline w oddziale getinu (w zasadzie wszystkie
    > konta). Wszytsko się udało ale procedury stosowane przez ten bank trochę mnie
    > rozbawiły. Otóz rozmowa wyglądała tak:
    >
    >- Poproszę pana w takim razie o jakiś 2-gi dokument.
    >- Ale po co?
    >- Takie procedury bardzo mi przykro przepraszam.
    >[...]

    Tydzień temu zamykałem w Getinie - nie chcieli drugiego dokumentu
    ale pani coś powiedziała o weryfikacji danych i zastrzegając, że nie
    będzie kserowania dowodu położyła go chyba na blat skanera...
    oczywiście wszystko dla "bezpieczeństwa". I jeszcze czy telefon
    aktualny bo będą dzwonić czy na pewno wiem z czego rezygnuję. Podobno
    łatwiej mieć teraz bezpłatne konto i ajkieś profity a ja uciekam...
    Ma to potrwać do 5 dni.
    Mam w SMS-ach z poczty że dzwonili ale komórki w zasadzie nie używam
    więc zapomniałem włączyć. Może jeszcze zadzwonią?

    Gdy zamykałem w ING też chodziło o uaktualnienie danych. Na moją
    uwagę, że data urodzenia mi się nie zmieniła pani odparła, że muszą
    uzupełnić o datę ważności DO, co ręcznie wklepała i dała do podpisu
    druk ten fakt potwierdzający. Przyznała, że to może dziwne ale teraz
    mają taki wymóg i bez tego sysatem żadnej operacji, tym bardziej
    zamknięcia rachunku system nie puści.
    Inna sprawa, że konto przez kilka lat było nieużywane.

    Arek