  • Data: 2023-09-16 18:26:35
    Temat: Re: Zamykać bankowe konta
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16 wrz 2023 o 11:01, Trybun pisze:

    > Ogólna tendencja wzrostowa obowiązuje od 89roku.

    Od ustrojowych przemian?

    > Oczywiście za sprawą
    > kolejnych rządów których zdaje się nadrzędnym celem jest to aby
    > mieszkania i domy w PL nie były tanie.

    Ależ skąd?! -- PiS zezwolił na 70m^2 na zgłoszenie, już po
    owym 1989 roku zezwolono na tanie odrolnianie rolniczej
    ziemi pod budowę domu...

    [władzuchna gromadzi w duchu -- gdzie mol nie gryzie i rdza, czyli
    w nieruchomościach, więc dba o wzrosty mimo technicznego rozwoju
    obniżającego koszty budowy...]

    > A co do prowadzenia takiego interesu, - jak to nie musi płacić czynszu?

    Ano nie musi!

    > Przecież czynsz to jest podstawowa baza takiej umowy..

    I co z tego?!?!? Znów nasłuchałem się Wolnej Europy i Głosu Ameryki? ;)

    -=-

    Płacić nie musi, eksmitować go zazwyczaj nie można, nawet upomnieć się
    grzecznie nie można bezkarnie -- bo to naruszanie domowego miru. :)

    Pierwsza lepsza strona:

    https://pewnylokal.pl/lokator-ktory-nie-placi-za-mie
    szkanie-co-zrobic#

    W necie są masy opisów grzecznych_inaczej lokatorów.

    -=-

    Pandemia podbiła ceny -- ludzie chcieli mieszkać luźniej.
    Wojna podbiła ceny -- pojawili się uchodźcy.
    2% kredyty podbiły ceny -- ludzie mają więcej taniego szmalu.
    Wszelkiego rodzaju finansowe dodatki podbiły ceny -- ludzie mają więcej
    szmalu.
    Wzrost pensji podbija ceny -- ludzie mają coraz więcej szmalu.
    Spadające stopy procentowe podbiją ceny -- ludzie będą mieli więcej
    taniego szmalu.

    Troska o standardy podbiją ceny -- rosną koszty budowania...
    Drożejące nieruchomości podbiją ceny -- ludzie kolejny raz zwietrzą
    dobry interes. :) Później niestety ceny załamią się, albowiem ludzi
    nie przybywa -- rzekomo dobre interesy spowodują płacze _Masterów_...
    Za drących mordę zapłacą: rozważni, ostrożni, oszczędni, odejmujący
    sobie od ust, zazwyczaj pracowici, choć niekoniecznie dobrze opłacani...
    W efekcie wzbogacenia się drących mordę _Masterów_ i zniechęcenia do
    pracy oszukanych -- podłamie się koniunktura, obniży się rzeczywisty
    poziom życia, lub choćby nie podniesie się zbyt szybko...

    Pomimo wszystko świat trwać będzie nadal -
    W Słońce i Kłamstwo wierzą ludzie prości.
    Niedostrzegalna szerzy się zagłada,
    A wszystkie ręce lśnią aż od czystości.

    [w istocie o cenie nieruchomości decyduje sporo czynników -- władzuchna
    wie, jak dbać o niespadanie cen... zna też sposoby utrzymywania się na
    stanowisku i mydlenia ludziom oczu rzekomymi dopłatami...]

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s