    From: "bradley.st" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zafrapował mnie ten post...
    Date: Fri, 7 Aug 2009 21:40:18 -0700 (PDT)

    (1) szczurwa nie prosil o moralizatorski wyklad z cyklu "dobre rady
    tesciowej", tylko pytal o plan na sytuacje krytyczna.

    (2) gdyby nie to, ze autorowi postu w gazecie wlasnie sie wszystko
    zawalilo, to te puste frazesy w komentarzach jana-w bylyby nawet
    zabawne: "Każdy zdrowo myślący człowiek pracujący na etacie, musi się
    liczyć z możliwością
    straty pracy.", "Umów należy dotrzymywać.", "Zaciągając dług należy
    być pewnym że jest się w stanie go spłacić."

    Panie janie-w, czekamy na wiecej! W przypadku problemow z
    kreatywnoscia, sluzymy pomoca: "Każdy zdrowo myślący człowiek wie ze
    powinien myc zeby po kazdym posilku.", "Palenie szkodzi.", "Pasy
    nalezy zapinac."

    (3) odpowiadajac na pytanie o osobisty plan awaryjny: oszczednosci +
    notes z e-mailami/telefonami ludzi, z ktorymi pracowalem.
    Dlugow "kartowych" nie mam, ale zaczalbym DOKLADNIE od tego samego od
    czego zaczal 'lawyer': telefonu do kredytodawcy z prosba, czy moge np.
    splacac tylko czesc raty za dom przez kolejne 3 miesiace.

    Swoja droga, kto z zaciagajacych 20-30 letni kredyt na dom/mieszkanie
    "jest pewnym że bedzie w stanie go spłacić"? Poza janem-w, oczywiscie.