  • 1. Data: 2012-05-04 08:07:51
    Temat: Żabka - zapłata rachunków z KK
    Od: "Sinus " <s...@W...gazeta.pl>

    http://www2.zabka.pl/pl/uslugi/zapata-kart-patnicz-z
    a-rachunki.html

    Próbował ktoś już może tej metody jako transfer środków z KK na dowolne konto?
    Jak rozliczana jest operacja, jako płatność bezgotówkowa?

    --
    Sinus

  • 2. Data: 2012-05-04 08:56:43
    Temat: Re: Żabka - zapłata rachunków z KK
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 4 May 2012 06:07:51 +0000 (UTC), Sinus napisał(a):

> [...]
    > Próbował ktoś już może tej metody jako transfer środków z KK na dowolne konto?
    > Jak rozliczana jest operacja, jako płatność bezgotówkowa?

    Podobno karty mBanku nie przechodzą. Rozliczane jako bezgotówkowa. Do
    najbliższej Żabki mam kilkanaście kilometrów, więc przyłączam się do pytań:
    jak wygląda toto technicznie - czy wystarczy podać numer konta docelowego i
    dane odbiorcy, i czy jest jakiś górny limit operacji?

    AK

  • 3. Data: 2012-05-04 09:06:38
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 04 May 2012 08:56:43 +0200, Andrzej Kubiak napisał(a):

> [...]
    > jak wygląda toto technicznie - czy wystarczy podać numer konta
    > docelowego i dane odbiorcy, i czy jest jakiś górny limit operacji?

    I jakby się dało to będziesz jechał te kilkanaście kilometrów żeby
    rachunki z kk zapłacić? No ja Was proszę ;) Nie po to mamy dostęp via www
    albo teraz szeroko rozkwitający dostęp mobilny, żeby się po jakiś
    sklepach tułać he he.

    PS jak już ktoś bardzo chce te rachunki płacić z kk to proponuję jakąś
    kartę z Citi.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2012-05-04 09:15:22
    Od: "Sinus " <s...@N...gazeta.pl>

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):
    > PS jak juz ktos bardzo chce te rachunki placic z kk to proponuje jakas
    > karta z Citi.

    Przecież nie chodzi o rachunki... wypełniasz zwykły blankiet na wpłatę, tytuł
    operacji jakaś rata kredytu czy coś i nr konta swój podajesz. Zastanawia mnie
    tylko czy jest jakiś limit transakcji.

    Zysk ze wszystkiego to np. cashback 1% (albo Mille 3% się łapie na Żabkę?) -
    0,4% prowizji - poświęcony czas.

    --
    Sinus

  • 5. Data: 2012-05-04 09:35:38
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-05-04 08:56, Andrzej Kubiak pisze:

> [...]
    > jak wygląda toto technicznie - czy wystarczy podać numer konta docelowego i
    > dane odbiorcy, i czy jest jakiś górny limit operacji?

    tutaj masz opis jak to wygląda od strony technicznej
    <http://www2.zabka.pl/uslugi/index.php?option=com_co
    ntent&view=article&id=118&Itemid=100>

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 6. Data: 2012-05-04 09:38:56
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-05-04 09:15, Sinus pisze:

> [...]
    > tylko czy jest jakiś limit transakcji.
    >
    > Zysk ze wszystkiego to np. cashback 1% (albo Mille 3% się łapie na Żabkę?) -

    no chyba, że zapłata jest traktowana jak wypłata gotówkowa z bankomatu,
    to wtedy nici z cashbacku
    potrzebny jest jakiś ochotnik na testy ;-)

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 7. Data: 2012-05-04 10:20:40
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 04 May 2012 09:35:38 +0200, lolekanabolek napisał(a):

    > tutaj masz opis jak to wygląda od strony technicznej
    > <http://www2.zabka.pl/uslugi/index.php?option=com_co
    ntent&view=article&id=118&Itemid=100>

    Dzięki :)

    AK

  • 8. Data: 2012-05-04 10:25:39
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 4 May 2012 07:06:38 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > I jakby się dało to będziesz jechał te kilkanaście kilometrów żeby
    > rachunki z kk zapłacić?

    Jak najbardziej :) Znaczy, w miasteczku z Żabką i tak bywam, więc
    poświęcenie niewielkie.

    > żeby się po jakiś sklepach tułać he he.

    Jakichś sklepach.

    > PS jak już ktoś bardzo chce te rachunki płacić z kk to proponuję jakąś
    > kartę z Citi.

    Citi jakoś nie lubi, gdy ktoś jako odbiorcę rachunku wpisuje siebie.

    AK

  • 9. Data: 2012-05-04 14:44:37
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 04 May 2012 10:25:39 +0200, Andrzej Kubiak napisał(a):

    > Citi jakoś nie lubi, gdy ktoś jako odbiorcę rachunku wpisuje siebie.

    Raczej podejrzewam jakieś prowizje albo transakcje gotówkowe, bo nie
    wieżę, że tak duża firma zrobiłaby kolejną 'lukę' aczkolwiek warto
    szukać, bo a nóż widelec się trafi.

    --
    xbartx

  • 10. Data: 2012-05-06 20:25:03
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@N...gazeta.pl>

    Chciałbym wiedzieć, co to znaczy wg Żabki "szybko".
    Czyli on-line?
    Akurat kupowałem e-booka w księgarni internetowej, i miałem przy wyborze
    metody płatności opcję Żabki, kusiło mnie choćby na próbę, ale nie byłem
    pewien, czy da się kartą czy raczej tylko gotówką (ten problem jak widac
    wyjaśniony) i co do szybkości transferu.

    Zapłaciłem jednak internetowo KK i za pół minuty miałem książkę w kompie,
    ciekawe jak szybko by było z Żabką?