  • Data: 2003-07-22 08:07:08
    Temat: Re: Z VISA za granice...
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Halasa"
    > Tyle ze wszystkie banki w Polsce (chyba?) rozliczaja sie z VISA
    > w zlotowkach :-)
    >
    > Tak czy owak problemem sa kursy bankow.

    gdyby banki rozliczaly sie z Visa przez zlotowki to tym bardziej kurs
    bankowy bylby bez znaczenia - pomysl zanim zaczniesz wymyslac takie tezy ;-)

    Po moich wyplatach EURO w bankomacie pytalem rozne banki aka kwote USD Visa
    im podeslala w rozliczeniu (nie dotyczylo to kart rozliczanych przez EURO).
    Kazdy bank mi odpowiedzial jaka to byla kwota USD i jaki bankowy kurs
    zastosowano zeby obciazyc mnie zlotowkami - tylko Mille dwa razy na pismie
    zeznal, ze od Visa dostali kwote w zlotowkach - moje EYRO wyplacone w
    bankomacie Visa przeliczyla od razu na zlotowki i wyszlo na tyle atrakcyjnie
    ze VE Millennium byla od innych VE lepsza
    *** blad ***