  • 1. Data: 2014-02-13 05:59:48
    Temat: Wznowiona kis - komuś udało się aktywować?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Dzień dobry.
    Dostałem wznowioną KIS. Piszą, że jest nieaktwna i każą aktywować.
    Wydaje mi się, że wszystko robię poprawnie, niestety za każdym razem
    (próbowałem ze 3) dostaję "Aktywacja karty nie powiodła się" Ktoś już to
    przechodził i może coś doradzić?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 2. Data: 2014-02-13 08:33:16
    Temat: Re: Wznowiona kis - komuś udało się aktywować?
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2014-02-13 05:59, Kamil Jońca pisze:

> [...]
    > Wydaje mi się, że wszystko robię poprawnie, niestety za każdym razem
    > (próbowałem ze 3) dostaję "Aktywacja karty nie powiodła się" Ktoś już to

    podobno przez infolinie trzeba aktywowac

  • 3. Data: 2014-02-13 12:44:08
    Od: "Marcepan" <m...@m...on>

    W moim wypadku wznowiony KIS był już aktywny w momencie wydania bez
    dodatkowych czynności (ostatnie wznowienie 09/2012)

  • 4. Data: 2014-02-13 13:12:18
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Marcepan" <m...@m...on> writes:

    > W moim wypadku wznowiony KIS był już aktywny w momencie wydania bez
    > dodatkowych czynności (ostatnie wznowienie 09/2012)

    Wyjaśniło się.
    Powinno się dać aktywować przez internet, ale mają błąd i kredytówek się
    nie da.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 5. Data: 2014-02-13 21:23:30
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Wyjaśniło się.
    > Powinno się dać aktywować przez internet, ale mają błąd i kredytówek się
    > nie da.

    Ten błąd to tak chyba z pół roku już mają.

    --
    Grzexs