    From: "I.b" <p...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wzbogacanie banków ?
    Date: Wed, 02 Aug 2006 21:07:10 GMT

    > Średnie co?

    Tez nie bardzo rozumiem. ale jeszcze o jednej sprawie.
    Nie wiem dlaczego ludzie w Polsce przyjeli wariant z "dotowaniem" to jakas
    narodowa paranoja!
    Bank zarabia obracaja pieniedzmi od ludzi - wiec o jakim dotowaniu tu
    mowimy? Bank nie jest potrzebny obywatelowi, bo obywatel gotoka tez potrafi
    obracac, ale bez obywatela bank byl by niczym...
    Czy i kiedy ludzie w Polsce zaczna sie martwic o wlasne portfele a nie o
    portfele banku? Bank sobie poradzi, a czy bank martwi sie o to skad wy
    bierzecie kase i ile wy musicie dotowac bank? watpie...