  • 1. Data: 2011-11-09 07:32:54
    Temat: Wyższa Kultura Pralnictwa
    Od: "azot" <f...@g...pl>

    Alior informuje też, że zatrzymany przez ABW dyrektor w dalszym ciągu kieruje
    oddziałem. "Osoba ta nie została aresztowana, nie został wobec niej sporządzony
    akt oskarżenia i na chwilę obecną ma do niej zastosowanie zasada domniemania
    niewinności"

    http://biznes.onet.pl/gang-pral-pieniadze-przez-bank
    ,18543,4902147,1,news-detal

    azot

  • 2. Data: 2011-11-09 16:05:06
    Temat: Re: Wyższa Kultura Pralnictwa
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "azot" <f...@g...pl> wrote in message news:j9dab5$r5b$1@news.task.gda.pl...
> [...]
    > oddziałem. "Osoba ta nie została aresztowana, nie został wobec niej
    > sporządzony akt oskarżenia i na chwilę obecną ma do niej zastosowanie

    i slusznie