  • Data: 2013-10-01 12:57:44
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy konta a KK
    Od: AdIk <a...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-01 12:07, Marek pisze:
    > Nie wypracowałem obrotu zwalniającego od rocznej opłaty za KK i
    > dodatkowo przegapiłem termin umożliwiający wypowiedzenie wznowienia
    > karty na kolejny rok. Czy wypowiadając umowę prowadzenia rachunku mam
    > szanse uniknąć rocznej opłaty za KK ?

    Jeśli nie będzie wydana nowy plastik, to wystarczy że przed rocznicą
    karty pójdziesz do oddziału i złożyć ~"Dyspozycję nieprzedłużania karty
    na kolejny rok". Jeśli to nie podziała, można prewencyjnie zastrzec
    kartę przed terminem z powodu "zgubienia". Lub tak jak pisali inni, może
    jednak Cię zwolnią z opłaty w ramach dobrej współpracy...