  • 1. Data: 2004-11-12 12:35:01
    Temat: Wypłata w Polsce w Bankomacie kartą PostBanku?? POMOCY
    Od: "TomeK." <t...@o...pl>

    chciałbym wypłacić w polsce w bankomacie pieniądze
    konto GiroPlus mam w niemieckim PostBanku

    jak wygląda sprawa prowizji i po jakim kursie bedzie dokonana transakcja
    zmiany Euro na PLN??

    prosze o pomoc

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-11-12 12:38:37
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > jak wygląda sprawa prowizji i po jakim kursie bedzie dokonana
    > transakcja zmiany Euro na PLN??

    Wysokość prowizji znajdziesz w toip Postbanku, informacje o sposobie
    rozliczania i kursie dla wypłat zagranicznych na stronach Postbanku (zapewne
    w faq).

  • 3. Data: 2004-11-12 12:42:22
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "TomeK." <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > chciałbym wypłacić w polsce w bankomacie pieniądze

    to wyplac...

    > konto GiroPlus mam w niemieckim PostBanku
    >
    > jak wygląda sprawa prowizji i po jakim kursie bedzie dokonana transakcja
    > zmiany Euro na PLN??

    Polskie banki nie doliczaja dodatkowych prowizji.
    Wszystko co zaplacisz, zalezy od twojego banku.

    --
    Pozdrowienia
    ---